Midnattsol Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Lurer på dette med å ta med seg hund på fly. Jeg har en hund som er snart 7 mnd og veier ca 10-11 kg. Han er vel for stor til å ha med inn på flyet? Hvordan er det der hundene skal være? Jeg ser jo for meg at de blir slengt fram og tilbake mellom bager og kofferter. :oops: Sitter de i sitt eget bur? Hvor lang tid før flyet letter tar de hundene inn i flyet? Hva koster dette? Om dette blir aktuelt er det i jula, men masse folk, bagasje og stress. :-( Hater tanken på å ha han på fly alene men ikke alltid har man muligheten til å kjøre hver gang. Håper noen har svar til en skeptisk Middis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Siden hunden din er såpass stor, må den nok være i bagasjerommet. Har hørt fra flere at det ikke er så fælt å være der for hundene som man tror. De har et eget rom, med samme luft som i resten av flyet. Hunden må være i et bur som er godkjent for fly, og burene blir ikke kastet frem å tilbake. Jeg snakket med en som sa at hundene har det nesten bedre "nede" i flyet. Du kan jo ringe flyselskapet å snakke med de. De kan sikkert berolige deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Maks vekt for hund+bag i kabinen er 8 kg, så hunden din må nok i cargo. Det er strenge krav for dyretransport på fly, det går sikkert bra. Ta kontakt med flyselskapene, da de har forskjellige regler osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. september 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 1. september 2004 Takk! ja, skal ringe å høre litt også. Vi har bur som er egnet for fly, vi kjøpte det med tanke på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 2. september 2004 Jaja, da var fly bestilt. Huff, håper det går bra. Kan grue meg helt til jul nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå