Midnattsol Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Lurer på dette med å ta med seg hund på fly. Jeg har en hund som er snart 7 mnd og veier ca 10-11 kg. Han er vel for stor til å ha med inn på flyet? Hvordan er det der hundene skal være? Jeg ser jo for meg at de blir slengt fram og tilbake mellom bager og kofferter. :oops: Sitter de i sitt eget bur? Hvor lang tid før flyet letter tar de hundene inn i flyet? Hva koster dette? Om dette blir aktuelt er det i jula, men masse folk, bagasje og stress. :-( Hater tanken på å ha han på fly alene men ikke alltid har man muligheten til å kjøre hver gang. Håper noen har svar til en skeptisk Middis.
Sarabi Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Siden hunden din er såpass stor, må den nok være i bagasjerommet. Har hørt fra flere at det ikke er så fælt å være der for hundene som man tror. De har et eget rom, med samme luft som i resten av flyet. Hunden må være i et bur som er godkjent for fly, og burene blir ikke kastet frem å tilbake. Jeg snakket med en som sa at hundene har det nesten bedre "nede" i flyet. Du kan jo ringe flyselskapet å snakke med de. De kan sikkert berolige deg litt.
Laban Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Maks vekt for hund+bag i kabinen er 8 kg, så hunden din må nok i cargo. Det er strenge krav for dyretransport på fly, det går sikkert bra. Ta kontakt med flyselskapene, da de har forskjellige regler osv...
Midnattsol Skrevet 1. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2004 Takk! ja, skal ringe å høre litt også. Vi har bur som er egnet for fly, vi kjøpte det med tanke på det også.
Midnattsol Skrevet 2. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2004 Jaja, da var fly bestilt. Huff, håper det går bra. Kan grue meg helt til jul nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå