Maleficenta Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Noen som vet hvor jeg finner? Googla men fant bare oppskrift på lue og votter.
Severus Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Spør på Strikkesida på facebook, kanskje noen der har noen tips
Maleficenta Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2015 Wow så hjelpsomme folk var her da.
Severus Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Wow så uttaknemlig du var da, men her er ei som har strikka et teppe av Stevie G. http://babsysdesignynka.blogspot.no/2015/05/stevieg.html?m=1 Å om du går inn på første sida på bloggen hennes, så står det hvordan du skal bruke et bilde i programmet hun har brukt for å lage diagram.
Maleficenta Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2015 Takk. Beklager men jeg tenker at når jeg spør om råd her så er det her jeg søker svar. Kunne spurt på fb og men man får mer svar her
Severus Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Akkurat på strikking av sånne ting, så har Strikkegruppa 80 000 medlemer som mer enn gjerne hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå