Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Da spiller Dream Theater (som er en av mine favoritter i sjangeren) og jeg kan ikke dra dit, så jeg tenkte at hvis noen av dere skal...må dere gjerne komme med en liten situasjonsrapport og vurdering av den opplevelsen her inne i etterkant? Sitter her og lytter til oppvarmingsbandet "Pagans Mind", et norsk band som jeg aldri har hørt før. https:/ www.youtube.com/watch?v=MQTLdA6WTIc I denne låta hører jeg masse Rammstein i starten...og så er det DT-stil for alle pengene etterpå. Hvorfor ha et band som er såpass likt som oppvarmere?
DeLorean Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Hei, Er veldig glad i Dream Theater selv. Sett dem to ganger. Visste ikke at de skulle til Langesund. Hva er favorittalbumet ditt? Har du hørt om Magic Pie? Også norsk band. Tror kanskje du vil like det? Tror ikke du får så mye respons her inne. Jeg bruker heller VG Debatt, der er det mer liv.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Magic pie? En Oasis sang. Anonymous poster hash: d2fab...11c
DeLorean Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Magic pie? En Oasis sang. Anonymous poster hash: d2fab...11c Ja, det er riktig. Men det er også et norsk band!
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2015 Du er heldig! Kommer du innom denne tråden etter konserten og forteller litt?
MarianneE Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Nei, Hadde vi reist ville det vært for å se Pagans Mind igrunn. Liker dem veldig godt. Endret 8. juni 2015 av MarianneE 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå