AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg fikk tre hentelapper i dag. Rekommanderte, av den nye typen i konvolutt der du skal brette og rive langs perforeringen. Men alle tre har samme sporingsnummer jo har de klart å lage to stk for mange? Er jo litt omstendelig å lage disse nye verdisendingene. Skal jeg ta med alle tre til post i butikk og ikke si at de har samme sporingsnummer? La de finne ut selv? Eller kan det være jeg ser feil og at de er forskjellige? Eller kan de putte flere ting i samme nr? Anonymous poster hash: e4511...ad1
sweg Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Ta med alle tre i posten, så fikser de det for deg. Nå skjønner jeg ikke hvilken hentelapp det er du mener, og jeg jobber i Posten, men det er ikke normalt at man putter flere kolli under samme sporingsnummer. Ta med deg alle tre du
nordlending Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Jeg fikk melding om et rekommandert brev, hentet det samme dag, og neste dag kom det brev på nytt med samme sporingsnummer. Ventet bare et rekommandert brev, så regner med det bare var feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå