AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hva var de første symptomene? Hvordan ble det oppdaget? Og hvor gammelt var barnet? Anonymous poster hash: 32912...64c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har et barn som har hatt en annen type kreft, men ble kjent med mange andre på sykehuset som hadde barn med leukemi. Standard var vel at barna var bleke, slappe. Feber som kommer og går, og ikke går tilbake med antibiotika (dette gjelder for mange av barnekreft-typene). Var ingen av de jeg ble kjent med som mistenkte leukemi i det hele tatt før de plutselig ble konfrontert med diagnosen. Nå var det som sagt ikke mitt barn, så det er mye jeg ikke vet om symptomene. Barna med leukemi på barnekreftavd. var i alle aldre. Kanskje en liten overvekt i alder 2 til 5, men det kan være at vi var mest oppmerksomme på disse barna, siden de var potensielle lekekamerater til vårt barn. Anonymous poster hash: a15eb...b47
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har ikke hatt et barn med leukemi, men en samboer som var rundt 20 år da han fikk det. Han var veldig trøtt, hadde slitent preg i ansiktet, blek, flere infeksjoner og økt blødninger (f.eks kunne han blø masse, unormalt mye ved kutt) som tidlige symptomer.. Etterhvert fikk han også leddsmerter, vekttap og blodutredninger, men det var flere måneder senere.Anonymous poster hash: f2194...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå