AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hei, Er det noen her som har tips om en flink frisør i Kristiansandsområdet/ sørlandet? Gjerne en som ikke er så fryktelig dyr Anonymous poster hash: 2f1a4...2b0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gikk til ørten forskjellige frisører i Kristiansand, og alle var dyre (spesielt på A-salong!!) og helt ok. Går nå til ei som er på Hornnes (rett før Evje), og hun er ekstremt flink! Søk opp Klippekroken på Facebook, hun som driver heter Beathe:) Ikke dyrt og veeeldig flink! Anbefalt henne til flere venner, alle har fortsatt å gå til henne fordi hun er så flink (og rimelig)Anonymous poster hash: 9d42e...c00
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Jeg vil absolutt anbefale Romett i Kristiansand. Da til Beathe. Hun er utrolig dyktig og en sprudlende person som er flink til å se kundens behov, slik at en får det som man ønsker det. Jeg skal få hjelp av henne til bryllupet ^^ Og jeg gleder meg! Jeg har ikke hørt om pris ennå, så kan ikke si noe om det... Men hun er den eneste som får lov til å røre mitt hår den dagen. Anonymous poster hash: dc723...d94
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Legger til at de også har facebookside "Romett", overraskende nok Anonymous poster hash: dc723...d94
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Takk for svar 😊 Skal undersøke de begge to Anonymous poster hash: 2f1a4...2b0
Residensfruen Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Anbefaler Din Frisør på Nodeland. Linda er utrolig flink og brukte henne på den store dagen og den dag i dag når hårklipp må til.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Noen som har erfaring med Bjørk Frisør i Søgne? Anonymous poster hash: 90680...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå