AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Dere som har unger i barnehager nært bysentrum; kan dere kjøre ungene til døra, eller må dere parkere et stykke unna og gå. Hvor langt da? Hva gjør dere om dere har flere småunger, feks en som skal i barnehagen og en baby som bare må følge med ( men som hverken skal i barnehagen eller kan sitte i bilen og vente)?Anonymous poster hash: 4785f...9fd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Tar med babyen inn vel?Anonymous poster hash: 9ba17...74f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Vi bor landlig til, og det er ingen gjennomfart på parkeringen til barnehagen. Men aldri i verden om babyen sitter alene i bilen mens jeg leverer. Den blir med i bilstol eller bæresele. Anonymous poster hash: 6aefc...d19
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Nei, ingen parkering nær barnehagen, annet enn vanlig gateparkering (indre by i Oslo). Så vi kjører naturligvis ikke bil, selv om vi nå har flyttet ut av sentrum. Vi har fått barnehageplass et par km. fra høsten av, da, samme barnehage for både storesøster og lilleplutt. Vi tar t-banen og trikken. Har i grunnen fungert fett - de to første månedene etter at lillebror ble født fulgte far både til og fra barnehagen (noe som gjorde at han måtte jobbe mye hjemme for å få jobbet inn alle timene han mistet på kontoret), etter det har jeg, og etterhvert far da han tok over permisjon, hatt lillebror i bæretøy og storesøster har gått. Den av oss som ikke har hatt permisjon har hentet i barnehagen. Anonymous poster hash: 1c2fd...e5f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Til dere som svarer, jeg tror poenget er at det skal være kort avstand slik at det skal gå ann å bære en baby inn, ikke la den være i bilen Anonymous poster hash: 62359...4e8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Kan kjøre til døra, på egen parkeringsplass/blindvei. Men det skjer kun en gang i måneden at vi henter eller leverer med bil. Anonymous poster hash: f1a33...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå