AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har nå fått tilbud om å oppgradere min PC fra windows 8.1 til windows 10, men jeg er sterkt i tvil om jeg skal gjøre det. Blant annet har jeg touchskjerm på min laptop, en funksjon jeg gjerne vil beholde, men finner ingen informasjon om denne fremdeles vil fungere med win10. Dere som har fått dette tilbudet, har dere byttet operativsystem, og i så fall, hvordan fungerer det for dere? Anonymous poster hash: d9621...1ce
Wildstar Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Tok meg 0,5 sekund å google det, og fant masse om win 10 og touch screen. Skal visst funke helt fint.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Tok meg 0,5 sekund å google det, og fant masse om win 10 og touch screen. Skal visst funke helt fint. Det jeg fant om win 10 og touch gjaldt for nettbrett, men det var godt å se at det skal fungere. Ellers ønsker jeg fremdeles tilbakemeldinger om andre som har gått over til nye windows. Hva er dere fornøyd med, og hva er dere mindre fornøyd med? Anonymous poster hash: d9621...1ce
-Jiinxs- Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Ingen har gått over til W10 siden den ikke har kommet ut til det offentlige enda, det finnes "prøve versjoner". Kan nesten garantere at touch skjermen din vil forsette å funke med W10, 99% sikker. Endret 4. juni 2015 av -Leon- 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Du har ikke fått tilbud om å oppgradere, men å reservere oppgraderingen når den slippes Da laster PC-en din Win10 ned automatisk når det blir tilgjengelig, men du velger selv når du vil installere det. Anonymous poster hash: 0a8c1...212 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå