lemon-aid Skrevet 4. juni 2015 #1 Del Skrevet 4. juni 2015 Er det noen barnefamiliebil? Noen som har denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har denne bilen, og synes det er en nett, liten stasjonsvogn. Den kan passe greit til en barnefamilie, og det skulle absolutt være plass til barnevogn i bagasjerommet, dersom det er det du tenker på. Ellers er ikke bagasjerommet av de største, og heller ikke beinplassen i baksetet er så veldig god. Helt greit, men ikke mer enn det. Har dere for vane å pakke veldig mye, eller er dere en svært langbeint familie, så gå for noe annet. Anonymous poster hash: b4f07...021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 4. juni 2015 #3 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette var kjøreskolebilen min Utrolig digg å kjøre! Jeg kjenner mange barnefamilier med denne bilen, så jeg vil tro det er en veldig godt egnet. Ingen som har klaget over sin Volvo V60 ihvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Del Skrevet 5. juni 2015 Den er god å kjøre, men jeg synes bagasjerommet er i minste laget. Anonymous poster hash: acc85...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemon-aid Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg har denne bilen, og synes det er en nett, liten stasjonsvogn. Den kan passe greit til en barnefamilie, og det skulle absolutt være plass til barnevogn i bagasjerommet, dersom det er det du tenker på. Ellers er ikke bagasjerommet av de største, og heller ikke beinplassen i baksetet er så veldig god. Helt greit, men ikke mer enn det. Har dere for vane å pakke veldig mye, eller er dere en svært langbeint familie, så gå for noe annet. Anonymous poster hash: b4f07...021 Takk for utfyllende svar. Ja, det var det med vogn jeg lurte på ser du. Kjører en V50 nå, og vogna får fint plass( vi pleier ikke å ha med så mye ting i bilen generelt) Sitter og drømmer meg bort i en potensiell ny bil, og v60 er jo veldig lekker da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Del Skrevet 5. juni 2015 Takk for utfyllende svar. Ja, det var det med vogn jeg lurte på ser du. Kjører en V50 nå, og vogna får fint plass( vi pleier ikke å ha med så mye ting i bilen generelt) Sitter og drømmer meg bort i en potensiell ny bil, og v60 er jo veldig lekker da! Det er meg du siterer Bagasjeplassen i V60 er litt større enn i V50, men visstnok ikke veldig mye. Har du nok av plass i en V50, vil du ha nok plass i en V60, også. Jeg har ikke barn selv, så jeg har ikke prøvd å få en vogn inn i noen av dem, men som sagt: bagasjerommet i V50 er noe mindre enn i V60. Hos meg er det bikkja som regjerer bagasjerommet Jeg er helt enig i at V60 er fin. Gode seter og god kjørekomfort synes jeg også den har. Anonymous poster hash: b4f07...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå