Gå til innhold

Meeeeget ekkelt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bror er av den slappe typen som ikke bryr seg... Han har alltid et overstadig rotete rom, hvor søppel havner på gulvet fremfor søppelbøtta.

Men nå ble jeg kvalm! Skulle opp med klær til han (er her mens mine foreldre er bortreist) og ja, gutten er 15 år! Katten på fire har for flere dager siden hatt et uhell på rommet hans, og kastet opp en fugl (!!!!). Ikke har han tørket det bort eller eventuelt sagt ifra om at det har skjedd, og nå har det tørket inn der og sitter fast 😖😖😖

Kunne også lagt denne under en annen tråd siden jeg også lurer på om hvordan en får dette vekk, men hvordan er det mulig å være så ekkel? Er dette slik ungdommen er blitt? jeg var langt ifra slik når jeg var ungdom. De kommer ikke hjem før i morgen, og jeg takler ikke å la det ligge der på gulvet. Bror overnatter hos en kompis i natt. Ikke at han tok særlig initiativ til å bli kvitt det generelt da...

Anonymous poster hash: 161da...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha på hansker og røsk opp det du får med deg, bruk vann, zalo og salmiakk og vask til det er borte. Kast filla :kvalm:

Skrevet

Jeg hadde lukka døra, latt det ligge der og latt foreldrene dine fikse det. Æsj.

• Liker 5
Skrevet

Dobbelt med handsker hadde jeg brukt

Gjest pærecider
Skrevet

Jeg var også en slik møkkasabb i tenårene,dog ikke så ille som din bror. Ewww! Men jeg lærte da mamma (som var drittlei) inviterte noen av vennen inn på rommet mitt og viste dem hva som lå bak senga og i kroker. Lærte leksa mi etter det! Ville tatt bilde, lagt ut på instagram eller face, så han ser andres reaksjoner. Brutalt, men heller offentlig ydmykelse enn å bli syk pga manglende hygiene.

Skrevet

Hadde lagt det døde dyret i senga. JA det hadde jeg gjort. Så måtte han ha ryddet og vasket det opp selv. Blitt tvunget til det rett og slett.. 

Dette er nå det jeg hadde gjort mot min egen søster. Jeg slenger for eksempel alt av hennes ting som er strødd utover i huset rett på gulvet hennes på rommet, og så kan hun gjøre hva hun vil med det. Har alltid fått kommentaren "du roter på rommet mitt!" - men jeg slenger alltid tilbake "og du roter alle andre steder, så nå kan du ha DITT rot på DITT rom".. Dette hadde jeg gjort om jeg var mamman hennes også, men ang det døde dyret vet jeg ikke hva jeg ville gjort som mor :P

Tenåringer er generelt slappe og sløve. Dessverre.....

AnonymBruker
Skrevet

Mistet litt sympati da jeg kom til: Er dette slik ungdommen er blitt? Dette er nå ikke noe unikt for ungdommen som er nå. Jeg har en eldre bror, og en eller annen gang på ungdomsskolen ville han ikke spise matpakka si. Og i stedet for å kaste den i søpla, gjemte han den under senga vår(køyeseng). Jeg er 7 år yngre, og var på leting etter en forsvunnet leke eller noe, og fant matpakka. Den var dekket av småkryp, og det viste seg at det hadde spredd seg over hele leiligheta og måtte ringe skadedyrkontroll. Han er født tidlig på 80-tallet.

Men er ikke uenig med det at det er ekkelt, men da må i så fall foreldrene deres ta det opp med ham. Ta et bilde og send det til foreldrene dine:P

Anonymous poster hash: ba4a7...21c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La griseriet ligge. Ikke ditt ansvar. 

Anonymous poster hash: 5ec67...b36
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også en slik møkkasabb i tenårene,dog ikke så ille som din bror. Ewww! Men jeg lærte da mamma (som var drittlei) inviterte noen av vennen inn på rommet mitt og viste dem hva som lå bak senga og i kroker. Lærte leksa mi etter det! Ville tatt bilde, lagt ut på instagram eller face, så han ser andres reaksjoner. Brutalt, men heller offentlig ydmykelse enn å bli syk pga manglende hygiene.

Det verste er at han hadde besøk der i går! Vennene hans er troligvis like ekle, for de trøkka visst bare over. Btw, opp kastet ligger ved dørkarmen!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde lagt det døde dyret i senga. JA det hadde jeg gjort. Så måtte han ha ryddet og vasket det opp selv. Blitt tvunget til det rett og slett..

Dette er nå det jeg hadde gjort mot min egen søster. Jeg slenger for eksempel alt av hennes ting som er strødd utover i huset rett på gulvet hennes på rommet, og så kan hun gjøre hva hun vil med det. Har alltid fått kommentaren "du roter på rommet mitt!" - men jeg slenger alltid tilbake "og du roter alle andre steder, så nå kan du ha DITT rot på DITT rom".. Dette hadde jeg gjort om jeg var mamman hennes også, men ang det døde dyret vet jeg ikke hva jeg ville gjort som mor :P

Tenåringer er generelt slappe og sløve. Dessverre.....

Æsj! Vel, hadde det vært så enkelt å bare plukke opp fuglen. Den er fint tygget, og eneste esom gjenkjenner at det er en fugl er svarte fjær som stikker ut av smørjen.

Det sitter fast i gulvet. :( Det er for så vidt en del rot generelt i huset, så skal legge det på senga hans nå. :) Takk. Nei, kanskje ikke mitt ansvar å oppdra han, men rotet sitt kan han ha for seg selv. ;)

Gjest pærecider
Skrevet

Det verste er at han hadde besøk der i går! Vennene hans er troligvis like ekle, for de trøkka visst bare over. Btw, opp kastet ligger ved dørkarmen! Anonymous poster hash: 161da...41b

Da syns jeg du skal gjøre som en her over forslo, legg fugleliket og oppkastet i senga hans. For sånt går bare ikke an.

AnonymBruker
Skrevet

Mistet litt sympati da jeg kom til: Er dette slik ungdommen er blitt? Dette er nå ikke noe unikt for ungdommen som er nå. Jeg har en eldre bror, og en eller annen gang på ungdomsskolen ville han ikke spise matpakka si. Og i stedet for å kaste den i søpla, gjemte han den under senga vår(køyeseng). Jeg er 7 år yngre, og var på leting etter en forsvunnet leke eller noe, og fant matpakka. Den var dekket av småkryp, og det viste seg at det hadde spredd seg over hele leiligheta og måtte ringe skadedyrkontroll. Han er født tidlig på 80-tallet.

Men er ikke uenig med det at det er ekkelt, men da må i så fall foreldrene deres ta det opp med ham. Ta et bilde og send det til foreldrene dine:P

Skjønner at du mistet sympati for den setningen, jeg kan bare aldri husket at noen av mine venners rom har vært i nærheten av min bror sitt! De hadde det rent, hvor det kanskje lå noen klær på en stol eller i et hjørne av gulvet.

Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg gikk inn dit! Ikke lukter det særlig greit der heller. Skjønner ikke at noen klarer å ha det slik...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du mistet sympati for den setningen, jeg kan bare aldri husket at noen av mine venners rom har vært i nærheten av min bror sitt! De hadde det rent, hvor det kanskje lå noen klær på en stol eller i et hjørne av gulvet.

Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg gikk inn dit! Ikke lukter det særlig greit der heller. Skjønner ikke at noen klarer å ha det slik...

ts

Nei, men du fikk det til å høres ut som det er unikt for ungdommen nå, og det blir jo en generalisering. Men er vel bare frustrasjon:)

Men stemmer fremdeles for å sende bilde til foreldrene dine :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Æsj! Vel, hadde det vært så enkelt å bare plukke opp fuglen. Den er fint tygget, og eneste esom gjenkjenner at det er en fugl er svarte fjær som stikker ut av smørjen.

Det sitter fast i gulvet. :( Det er for så vidt en del rot generelt i huset, så skal legge det på senga hans nå. :) Takk. Nei, kanskje ikke mitt ansvar å oppdra han, men rotet sitt kan han ha for seg selv. ;)

Jeg vet at det er litt ekstremt. Men noen ganger må man gå til ekstreme håndteringer av visse situasjoner. Dette er for meg en slik situasjon :P

Du kan prøve å plukke det opp med en avis. Eller noe annet som underflate...

Kjenner jeg mammaen min rett hadde hun blitt irritert på meg for å ha lagt den i senga hennes men jeg hadde gitt litt f*** i det mamma sa  :fnise:  Ungen må få konsekvensene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...