AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er 23 år og har lyst til å bli målvakt i håndball. Tidligere har jeg drevet med kampsport på NM-nivå i tillegg til dette har jeg også drevet med distanseløping. Jeg har null erfaring med ballsporter og lurer på om jeg er for gammel. Dersom jeg ikke er det lurer jeg også på hvordan jeg kan starte. Det finnes vel ingen nybegynnerklubber? Anonymous poster hash: d36f5...ee7
mijaa Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Finnes garantert noen nybegynnerlag for "eldre" også. Er jo ikke alle som har som mål å bli verdensmestere, men som bare gjør det for gøy
hanne_ Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Er du student? Vet hvertfall at det finnes en del mosjonsgrupper innen studentidretten som bare spiller for gøy. Det kunne jo vært et sted å starte.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Er det folk som har spilt før i de morsjonsgruppene? Hva ville de tenkt om kom en som ikke har peiling på håndball, eller hva om de allerede har nok målmenn? Jeg ønsker på lang sikt å bli veldig god Anonymous poster hash: d36f5...ee7
hanne_ Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Mye folk som har spilt før, gjerne sånne som valgte å ikke satse. Mye nytt også. Men mosjonsgruppene er for alle, selv folk som er helt nye.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 På lavt nivå er det mye rart. Bedriftshåndball f.eks. Lykke til! Anonymous poster hash: cc892...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå