Gå til innhold

Hvilken konsistens har Redken Anti-snap?

Anbefalte innlegg

Gjest Happyface87
Skrevet

Jeg har nemlig kjøpt en, og den er veldig rennende, nesten som tjukt vann.

Skal den være litt mer kremete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke være samme konsistens som vann, men den er ganske tyntflytende ja. Renner av håndflaten for å si det sånn.

Har den selv, men er dessverre ikke spesielt fornøyd med den:-(

Gjest Happyface87
Skrevet

Skal ikke være samme konsistens som vann, men den er ganske tyntflytende ja. Renner av håndflaten for å si det sånn.

Har den selv, men er dessverre ikke spesielt fornøyd med den:-(

Hm, kanskje det ikke er noe feil med min da? Likte ikke konsistensen på den i det hele tatt :/ Skulle vært "fastere" syns jeg ;)

Skrevet

Hm, kanskje det ikke er noe feil med min da? Likte ikke konsistensen på den i det hele tatt :/ Skulle vært "fastere" syns jeg ;)

Helt enig, er liksom bare noe tjafstete hårvann man har i håret (som forøvrig blir utrolig flokete av den). 

Om jeg kan få anbefale deg en fantastisk hårkur så ville jeg gått for Kerastase Resistance Ciment Thermique. Den er bare helt vidunderlig og gjør underverker for slitt hår.

Jeg har skrevet litt mer om den her om du vil lese: http://www.faceyourbeauty.no/test-av-harkur-kerastase-resistance-ciment-thermique/

Skrevet

Rennende ja og et veldig oppskrytt produkt.  Det er det meste fra Redken. 

Gjest Happyface87
Skrevet

Helt enig, er liksom bare noe tjafstete hårvann man har i håret (som forøvrig blir utrolig flokete av den).

Om jeg kan få anbefale deg en fantastisk hårkur så ville jeg gått for Kerastase Resistance Ciment Thermique. Den er bare helt vidunderlig og gjør underverker for slitt hår.

Jeg har skrevet litt mer om den her om du vil lese: http://www.faceyourbeauty.no/test-av-harkur-kerastase-resistance-ciment-thermique/

Åh, tusen takk for tips :) Da går jeg heller for den 💜👏 Helt enig i det du sier om anti-snap,jeg og blir flokete av den :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde at den ikke var noe god, brukte den kun som varmebeskyttende. Når jeg gikk tom så merket jeg at håret ble utrolig mye mer flokete og sprøtt. Så gikk jeg til innkjøp igjen og håret ble bedre igjen! :) Så nå hamstrer jeg alltid tre-fire flasker når det er salg på blivakker etc.. Er livredd for å gå tom. :fnise: Elsker faktisk konsistensen, fordi man kan dekke hele håret og klæsje i masse (varmebeskyttende over HELE håret) uten at det blir fett.

Anonymous poster hash: e95af...5c0
Skrevet

Jeg bruker redken anti-snap. Den er veldig rennende, ja. Jeg er fornøyd. Får mykt hår av den.

AnonymBruker
Skrevet

Den er faktisk ikke helt ulik sæd... Utrolig nok.

Personlig merker jeg også størst endring hvis jeg går tom og ikke bruker den. Frisøren merker også at håret er mindre flisete.

Anonymous poster hash: 1d601...02a

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Det har en rennende konsistens som svir noe jævlig i øynene på de stakkars dyrene den testes på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...