Gå til innhold

Malaga, Spania.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kinga

Har du vært der? Kan du fortelle meg litt om hvordan det er der?

Jeg har aldri vært på det spanske fastlandet og skal snart dit, flyet lander i Malaga.

Burde jeg bli der, eller reise videre til f.eks. Marbella eller andre steder? Jeg vil bare ha fin strand, etpar gode restauranter og barer, så er jeg happy ;-)

Om jeg blir i Malaga; hvor vil du anbefale meg å bo? Sånn mht. kort vei til livsviktige ting som strand og god mat, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vet egentlig ikke hvordan det er i Malaga (har bare landet der med fly), men vil bare si at Marbella er et utrolig hyggelig sted! Et godt utgangspunkt for å reise rundt, og en hyggelig by å tusle rundt i, bra restauranter og barer mm. Så det kan være et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn et langt innlegg om feriere på den spanske solkysten...

....sensurert ble den.. hele tråden fjernet.... var vel ikke ment for pikeører da kan jeg tenke meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Ja, tenker det blir kanskje en tur til Marbella for å kikke litt. Og så har jeg lyst til å stikke innom Granada for å se Alhambra.

Sånn farting krever jo nesten bil. Hvordan er det med leiebilpriser?

Hvor var det du var, Waco? Vil du fortelle litt her, kanskje? Det hadde vært hyggelig; jeg gleder meg som en unge til å reise og synes det er så kjekt med folk som kan fortelle litt eller komme med tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...