Gå til innhold

Lutinus - bivirkninger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen her som har brukt det ? Fikk du bivirkninger ?

Anonymous poster hash: b954f...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk mye stikkinger i livmors- og eggstokkområdet (spesielt om nettene) og vondt i korsryggen. Puppene ble ekstremt ømme, og jeg kunne godt tenkt meg å sove 20 timer i døgnet. Trodde ikke det gikk an å bli trøttere, men så ble jeg gravid :fnise: 

Jeg ble gravid på mitt ivf-forsøk, så det er umulig å si hvilke av symptomene jeg opplevde som var bivirkninger fra Lutinus og hva som var tidlige graviditetssymptomer. Siden jeg hadde både progesteron (lutinus) og hcg (ovitrelle) i kroppen da jeg hadde disse bivirkningene, er det kanskje irrelevant - disse hormonene hadde jo påvirket kroppen min om jeg enten ble gravid uten ivf, og kroppen produserte dem på egen hånd, eller om jeg ikke hadde blitt gravid på ivf-forsøket, og hadde fått dem kunstig tilført uten å fortsette produksjonen selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk mye stikkinger i livmors- og eggstokkområdet (spesielt om nettene) og vondt i korsryggen. Puppene ble ekstremt ømme, og jeg kunne godt tenkt meg å sove 20 timer i døgnet. Trodde ikke det gikk an å bli trøttere, men så ble jeg gravid :fnise: 

Jeg ble gravid på mitt ivf-forsøk, så det er umulig å si hvilke av symptomene jeg opplevde som var bivirkninger fra Lutinus og hva som var tidlige graviditetssymptomer. Siden jeg hadde både progesteron (lutinus) og hcg (ovitrelle) i kroppen da jeg hadde disse bivirkningene, er det kanskje irrelevant - disse hormonene hadde jo påvirket kroppen min om jeg enten ble gravid uten ivf, og kroppen produserte dem på egen hånd, eller om jeg ikke hadde blitt gravid på ivf-forsøket, og hadde fått dem kunstig tilført uten å fortsette produksjonen selv :)

er akkurat de samme bivirkninger jeg har !

Anonymous poster hash: b954f...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Den Thursday, June 04, 2015 at 20.34, miore skrev:

Hei kan jeg spørre hva som var grunn te at du måte ha prøvrør jeg har akuratt satt inn første egget selv men føler det så mange på alle forum som ikke lykkes mister litt mote å håpet endelig såg jeg deg som har lykkes på første forsøk hvilket sjukehus holder dere til ?Therese 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er det noen inne her som har lykkes på første ivf forsøk ser så mange som ikke lykkes mister litt håpet å mote har selv satt inn egg torsdag som var venter på kunne ta test hade vert kosli ålreit å hørt om noen som hade lykkes therese 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, thwrbra85 skrev:

Hei kan jeg spørre hva som var grunn te at du måte ha prøvrør jeg har akuratt satt inn første egget selv men føler det så mange på alle forum som ikke lykkes mister litt mote å håpet endelig såg jeg deg som har lykkes på første forsøk hvilket sjukehus holder dere til ?Therese 

Vi er/var uforklarlig barnløse, med andre ord var det ikke noe galt å finne med verken meg eller mannen - vi klarte bare ikke å få det til på egenhånd. Relativt frustrerende å ikke få vite hva som er "galt", og jeg følte meg ganske defekt en periode. Vi skal til med søskenforsøk nå, så nå er spenningen (og galskapen) tilbake igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner føler med deg det er det samme som er hos oss godt å høre at noen har lykkes å da hvilken sjukehus hører dere til ?kan jeg spørre hvor gammel du er ?hade du noe vondt nederst i magen når du brukte dei linitus tablettene jeg satte inn egg på Ullevål torsdag forje uke å har litt vondt nederst i magen liksom litt mens smerter så er redd mensen er på tur at vi ikke har lykkes 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er det noen inne her som har lykkes på første ivf forsøk ser så mange som ikke lykkes mister litt håpet å mote har selv satt inn egg torsdag som var venter på kunne ta test hade vert kosli ålreit å hørt om noen som hade lykkes godt ha noen snakke med som driver med det samme dele erfaringer med therese bråtet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...