Gå til innhold

Door gym extreme

Braah

Anbefalte innlegg

Helt greit apparat. Bare pass på at du ikke legger for mye moment i det da det kan falle ned eller ødelegge dørlistene.

Pull ups og chin ups (og varianter) er veldig bra øvelser som alle bør ha i programmet sitt.

Ok.

Hva mer muskler? Har egentlig ikke så spess store triceps, men med dette programmet hver morgen og kveld bør jeg vel ha en grei økning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner bare ikke hvordan dørlistene kan tåle dette? Jeg leier leilighet, og har ikke lyst til å ødelegge dørkarmene :fnise: Må man ha spesielt sterke dørlister eller? Her er det bare vanlige døråpninger med lister til pynt rundt. Ser ikke for meg at de kan tåle så voldsomt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Jeg skjønner bare ikke hvordan dørlistene kan tåle dette? Jeg leier leilighet, og har ikke lyst til å ødelegge dørkarmene :fnise: Må man ha spesielt sterke dørlister eller? Her er det bare vanlige døråpninger med lister til pynt rundt. Ser ikke for meg at de kan tåle så voldsomt mye.

Det er ikke dørlistene som får mesteparten av belastningen, men dørkarmen. Dørlistene er bare for å sørge at den ikke faller ned før du får tatt tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...