Gå til innhold

Goboken, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen lurer på om vi skal melde oss inn i goboken, og lurer i den anledning på om det er noen som har erfaringer de vil dele? Vi har termin med vårt første barn i oktober, så vi er ganske nye i "gamet" og er derfor veldig åpne for innspill!

Anbefales det å få tilsendt pakker fra goboken eller andre barnebokklubber, eller er det lettest å lete seg frem litt selv?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de er helt ok :) sender dog ut litt rare bøker noen ganger. Men var fornøyd

Måtte melde ut ungen fordi det kom FOR mange bøker :P

Men vurderer å melde inn igjen nå, 1 år etter. Men skjønner ikke hvordan jeg gjør det. Og synes ikke de hadde så mange fine til toåring

Anonymous poster hash: 3e2b3...ba5

Skrevet

Mja, meldte meg inn og ut noen ganger, og avbestilte hver måned de som jeg ikke vile ha, men det var veldig få av disse bøkene som falt i smak hos mitt barn. 

Skrevet

Gode erfaringer. Men i utgangspunktet vil det koste mye, så sett deg inn i hvordan weben deres fungerer, for å ikkje kjøpe alT hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville styrt unna.

De maser i flere ÅR, etter man har avsluttet medlemsskap.

Tanum (cappelen dam) har en fon bokklubb da. Anbefaler den :-)

Har også vært innom Bokklubbens barn, men, Tanum er best ;-)

Anonymous poster hash: ba65d...01b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville styrt unna.

De maser i flere ÅR, etter man har avsluttet medlemsskap.

Tanum (cappelen dam) har en fon bokklubb da. Anbefaler den :-)

Har også vært innom Bokklubbens barn, men, Tanum er best ;-)

Men det blir bok feil aldersgruppe ser jeg.

Go' boken har mange fine utsendelser, men det er bare denne masinga så lenge etterpå..

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Goboken, ikke minst synes jeg de er mye bedre til å alderstilpasse enn Bokklubbens Barn, som vi også har vært medlem av. :)

Anonymous poster hash: 60d6e...127
  • Liker 1
Skrevet

jeg syns de kunne tilpasset bedre ift alder. Var medlem fra jeg fikk sønnen min til han ble 1år og fikk bare 2 tøybøker.

Veldig synd, for tøybøkene er vel mest interessant for babyer (iallefall for gutten min). Også blir de ikke ødelagt når babyen smaker på de og river i sidene.

Savner goboken fra da jeg var liten. Da hadde de veldig mye tøybøker og "badebøker" (sånne gummiaktige sider).

AnonymBruker
Skrevet

Du kan selv velge hvor ofte du skal få bøker derfra. Fra ganske ofte til sjelden. Standard er vel hver fjerde uke.

Anonymous poster hash: a417d...879

Skrevet

Vi meldte oss inn for ikke lenge siden, og er veldig fornøyd med den første pakka, besto av 2 tøybøker, 1 bok med kraftige papp sider, 3 tøystableklosser og et speil med håndtak til å festes på den ene tøyboka som også har kaninører :) nå ventee vi på en ny pakke, en godnatt pakke, også tøybok, godnattsangbok og cd til.

Du kan selv velge hvor ofte du vil få bøker og du får mail når det er ny bok, så da kan du enten avbestille hele pakken eller deler av det. Veldig enkelt :)

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke den vanlige GoBoken, men har vært med i 123-serien, ABC-serien og nå er han med i fakta-serien.

Skrevet

Godt fornøyd, bøkene har stort sett vært veldig populære her. Men har avbestilt mange bokpakker slik at det ikke blir så mye.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Godt fornøyd her også. Men avbestiller eller delvis avbestiller med jevne mellomrom. Har også avbestilt bøker i flere mnd i strekk, for det kan man også gjøre:-)

AnonymBruker
Skrevet

Vi var veldig fornøyde med den "vanlige" klubben i Goboken i starten, men kun frem til hun var rundt 1,5-2. Vi avbestilte noen pakker, men bøkene om Gogo har hun vært veldig glad i, og leser fortsatt i noen av dem (4,5 år). Vi meldte henne ut av den "vanlige" klubben og heller inn i Disney-klubben. Hun har også fått ABC- og 123-bøkene og fakta-bøkene. De seriene er hun veldig glad i, og vi leser masse i alle sammen, kan i hvertfall anbefales (det er med lydbøker til alle de også).

Anonymous poster hash: bdf32...049
Skrevet

Jeg kan anbefale Bokklubbens Barn. Jeg var medlem da jeg var barn, og jeg meldte eldstemann inn da han ble født. Vi er fortsatt medlem, 15 år etter! De har alle bøkene som bokkilden har (tror jeg). Pass på å melde deg inn når det er litt gode velkomsttilbud. Type gavekort på 750-1000 kr.

Tanumklubbene har også gode velkomsttilbud. 1500,- i gavekort. Men om der kom hovedbøker jeg ville ha der, så avbestilte jeg de som regel og bestilte de på Bokklubbens barn pga at det ble billigere (gratis frakt også).

Vi var medlem av goboken også, og har vel en 3-4 bøker derfra før vi ble flink å avbestille. Vi innså at disse bøkene alltid ble valgt bort.

Skrevet

Var medlem fra barnet var nødt til ca 1 år. Syntes mange av bøkene ikke passet til alder.....leste litt på hjemmesiden den gangen og fant ut at etter 1 år var ikke bøkene de tilbydde aldersgruppen noe vi fant intressert. ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...