Gå til innhold

Får plutselig blackouts av alkohol

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjønner ingenting jeg. Før kunne jeg drikke meg så full som bare det, altså sånn skikkelig full, men likevel huske alt dagen etter. Men det er det jo tydeligvis slutt på nå. Var ute på lørdag, og ja, ble ganske full, men ganske perfekt full - ble ikke dårlig, hadde det sykt gøy og alt var tipp topp. MEN jeg husker jo nesten ingenting!!! det irriterer vettet av meg!! har dessuten aldri før hatt fylleangst, men jeg merker at jeg begynner jo nesten å få det nå.

husker vorset og nachet, men selve festen (eller konserten som vi var på) husker jeg minimalt av. husker ikke hvem jeg snakka med, hvilke sanger de spilte, om jeg og han duden jeg gikk rundt med klina eller om det bare var etterpå (tviler, så irriterende å ikke huske det), husker ikke at jeg har snakka med folk jeg snakka med. Ble også sølt øl over noe jeg heeelt glemte senere på kvelden. Husker bare sånne småting, og jeg klikker snart.. haha! er det noen som kan forklare meg hvorfor det plutselig skjer at jeg ikke husker noe? har jo alltid gjort det før, uansett hvor full jeg har vært, så syns det er veldig rart.. 

Anonymous poster hash: 97e46...4c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva det kan komme av jeg, men jeg har nesten alltid lidd av blackout etter alkoholinntak. Trengte ikke være mye en gang, ett-to glass vin var nok til at jeg glemte en hel del av kvelden. Kjip følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre får man oftere blackouts jo oftere man drikker har jeg hørt. Men hvorfor vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dessverre får man oftere blackouts jo oftere man drikker har jeg hørt. Men hvorfor vet jeg ikke

1285768870862.jpg

Anonymous poster hash: 986ec...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1285768870862.jpg

Anonymous poster hash: 986ec...bfb

Haha! Jo oftere man drikker ble kanskje litt feil. Men jo mer man er vant til å drikke. Men jeg vet ikke om dette stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang du drikker deg full, dreper du en haug med hjerneceller, og bedøver enda flere. Derfor. Du begynner med å få flere og flere blackouts. Til slutt risikerer du å ende opp som blond eller gravid. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...