Gå til innhold

Hvilken ferdigbernaise/posebernaise er best?

30 stemmer

1. 1. Hvilken bernaise er best?

• Mills
      0
    • Toro
      6
    • Maggi
      0
    • Knorr
      6
    • Jacobs
      11
    • First Price
      1
    • Fjordland
      2
    • Annet (spesifiser)
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Fjordland?

Mills?

Toro?

Jacobs?

Knorr?

First Price?

Maggi?

Skrevet

Jacobs er sykt god  :sikle:

Skrevet

Jacobs er god. Og Eldorado sin chilibernaise er faktisk ikke så dum!

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg liker Knorr og Toro best.

Skrevet

Har aldri hørt om Jacobs, hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Har aldri hørt om Jacobs, hvor får man kjøpt den?

Meny har vel alle sausene fra Jacobs, Spar har de mest populære. Det er min erfaring.

Skrevet

Meny har vel alle sausene fra Jacobs, Spar har de mest populære. Det er min erfaring.

Da er det ikke rart at jeg ikke har sett det før. Verken Meny eller Spar her.
AnonymBruker
Skrevet

Alle kiwi butikker har også

Anonymous poster hash: 6dfce...356

• 2 uker senere...
Skrevet

John&Manfred - helt klart!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være vanskelig, men hva med å øve seg litt og lage den selv? MYE bedre enn posesaus og det er faktisk ikke den vanskeligste sausen å lage.

Anonymous poster hash: ce26a...9ef
  • Liker 1
Skrevet

Ikke for å være vanskelig, men hva med å øve seg litt og lage den selv? MYE bedre enn posesaus og det er faktisk ikke den vanskeligste sausen å lage.

Anonymous poster hash: ce26a...9ef

Best, ja! Men ikke veldig enkel nei. Bare fordi jeg er nysgjerrig, hvilken saus er vanskeligere?

Skrevet

Liker best den jeg lager selv- men om jeg kjøper i butikk foretrekker jeg den fra Jacobs. Den smaker bearnaise.

Kjøpte ofte Toroposen før - og syns den var kjempe god - men etter at jeg begynte å lage selv har jeg helt sluttet. Syns den er ekkel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Fjordland sin ferdig i beger! Ikke pose. Og den er kjempegod kald :)

test-ferdig+bernaisesaus.jpg?o=4747132&w

Anonymous poster hash: 15b42...f39
AnonymBruker
Skrevet

Liker best den jeg lager selv- men om jeg kjøper i butikk foretrekker jeg den fra Jacobs. Den smaker bearnaise.

Kjøpte ofte Toroposen før - og syns den var kjempe god - men etter at jeg begynte å lage selv har jeg helt sluttet. Syns den er ekkel.

Har du gode tips til hvordan man lager bernaise selv? Jeg har laget det en gang, godt, men vanvittig mye styr!

Skrevet

Har du gode tips til hvordan man lager bernaise selv? Jeg har laget det en gang, godt, men vanvittig mye styr!

Ikke egentlig. Eller det viktige er jo å passe på varmen - så det blir saus og ikke eggerøre ;)

Så vannbad er key! Ellers skilte min seg en gang og da tok jeg bittelitt vann oppi også ble den fin igjen.

Jeg bruker litt mere eddik edd de fleste oppskrifter har for jeg eeeelsker eddik. Det er litt pes å lage selv, men absolutt verdt det :)

Skrevet

Jakobs og Ek Gårdskjøkken er best synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke egentlig. Eller det viktige er jo å passe på varmen - så det blir saus og ikke eggerøre ;)

Så vannbad er key! Ellers skilte min seg en gang og da tok jeg bittelitt vann oppi også ble den fin igjen.

Jeg bruker litt mere eddik edd de fleste oppskrifter har for jeg eeeelsker eddik. Det er litt pes å lage selv, men absolutt verdt det :)

Synes alltid det bare smaker egg når jeg lager hjemmelaget bernaise :( Har gitt helt opp..

Av de på butikken, så liker jeg Jacobs best:)

Anonymous poster hash: 1ffd3...94c

Skrevet

The culinary circus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...