Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hvordan få posebernaise til å smake MER bernaise? :) har prøvd estragon/basilikum/eggeplomme/salt/bernaiseessens. Hva er ditt triks?
Gullik Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Ny Tororeklame på gang? "Din egen bernaise med Toros bernaisepulver". Det beste tipset er å kutte ut posebernaisen, og lage den fra bunnen av i stedet. 3
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Ny Tororeklame på gang? "Din egen bernaise med Toros bernaisepulver". Det beste tipset er å kutte ut posebernaisen, og lage den fra bunnen av i stedet. Jeg bruker ikke Toro. Takk for et tips som aldri kommer til å brukes, og som ikke hører hjemme i denne tråden!
Gjest C'est la vie:) Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har testet ut dette litt, og har funnet to metoder som begge er like gode: 1. Bruke halvannen pose, men samme mengde smør som til 1 pose. Spe på med litt melk slik at den ikke blir klumpete, samtidig som smaken blir forsterket. 2. Til 1 pakke: Det står kanskje 75 g smør, da bruker jeg 100 g smør og sper på med mindre melk, slik at bernaisen blir like fast, samtidig som smaken blir mye bedre
Silfen Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Kjøper lohmans eller hvordan det nå staves. Nommenom.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Jeg bruker ikke Toro. Takk for et tips som aldri kommer til å brukes, og som ikke hører hjemme i denne tråden! Din egen tittel på tråden er i så fall særs misvisende, så takk deg selv. Anonymous poster hash: 4440d...7df
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Jeg tar to poser, like mye smør som anvist tilsammen på begge pakkene, men bare melk og vann nok til én av posene.Anonymous poster hash: d893c...c1a
Gjest Badebuksa Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Din egen tittel på tråden er i så fall særs misvisende, så takk deg selv.Anonymous poster hash: 4440d...7df Hvis du svarer i tråder utfra tittelen på tråden, passer det bedre å ta det i "flåsete svar" på sosial prat
Gjest imperio Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Jeg liker knorr sin best, har ikke smakt toro sin på flere år
Storekommode Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Jeg pleier å bytte ut melken med sæterrømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå