Gjest Mocchhaa Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Styrte i ett halvt års tid før jeg endelig klarte å få håret blondt etter flere år med mørkt. (Er naturlig blond) og håret ble jo ganske slitt av dette, til det stadiet at tuppene "smelter" om jeg får bleiking i det nå. Problemet er at jeg farget det i semifarge, (blå) og håret var så slitt at fargen trengte helt inn i håret, så nå har jeg jo så å si permant semifarge i håret, og det var jo ikke planen at det skulle sitte i så lenge. Fargen er jo like fresh i tuppene/midten av håret som det var når jeg farget det med denne fargen, og det er over en måned siden :/ Har bestilt redken extreme sjampo,balsam og hårkur og slikt, og håper jo det skal hjelpe på. Uansett om det hjelper eller ikke, er det mulig å reparere håret såppas mye at jeg kan stripe det blondt igjen forsiktig? Ikke gjøre det 100% fiks så klart, men kan jeg få styrket det nokk til at bleiking/striping ikke ødelegger det så mye at jeg sliter av håret? VIl jo ha det blonde tilbake ..
Adara Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Et par tråder under din er det en som kalles for 'olaplex' Kanskje den kan være verdt en titt.
FantasDick Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Håret mitt var litt herpa etter mye farging og styring og extensions hvor eneste pleie var butikksjampo da jeg var yngre - og Redken Extreme reddet håret mitt. Fikk skryt sist jeg var til frisøren, hun kunne ikke se at jeg hadde herja sånn med håret mitt og var veldig overrasket over hvor bra det så/kjentes ut. Brukte sjampo, balsam og cat treatment. Den siste bruker jeg enda. Sjampoen og balsamen blir for mye for håret mitt nå som det er mettet og sunt igjen.
Gjest Mocchhaa Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Håret mitt var litt herpa etter mye farging og styring og extensions hvor eneste pleie var butikksjampo da jeg var yngre - og Redken Extreme reddet håret mitt. Fikk skryt sist jeg var til frisøren, hun kunne ikke se at jeg hadde herja sånn med håret mitt og var veldig overrasket over hvor bra det så/kjentes ut. Brukte sjampo, balsam og cat treatment. Den siste bruker jeg enda. Sjampoen og balsamen blir for mye for håret mitt nå som det er mettet og sunt igjen. Åh så bra! Håper det funker på meg Håret mitt er virkelig helt ødelagt nå så krysser fingrene! hehe
Miss Lucky Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Brazillian frizzout gjorde underverker for mitt hår. Det er derimot ganske dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå