AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hva synes dere om den nye trenden, so går ut på å holde en cola med puppene sine? Jeg kan forstå at noen synes det er litt morsomt, men samtidig er det veldig kvinnenedverdigende. Jeg er også redd for at kvinner skal føle seg presset til å ta silikon hvis de har små pupper. Det er på en måte en slags skrytekonkurranse. "Se hvor store boobs jeg har". Anonymous poster hash: 2f11a...c13 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Tror Coca Cola har en finger med i spillet... Eller en pupp... http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/ny-trend-hold-en-cola-daase-med-babserne/5568423 Anonymous poster hash: 6f440...b3f 1
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Det er vel den styggeste "boobjoben" jeg har sett! Og kan ikke alle holde en tynn boks med cola mellom puppene sine hvis man presser de sammen med overarmene? For noe vas! 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Haha, høres nesten ut som noe 4chan kunne kokt sammen for å skape drama og få puppebilder. Anonymous poster hash: 69361...469 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Dagbladet skriver at Kate Upton har slengt seg på trenden, men bildet av henne med det glasset er mange år gammelt.. Anonymous poster hash: a31eb...96e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Altså, det er sånn en finner på når en er full. En gjør ikke slikt når en er edru... Dette tilsvarer mennenes propell-lek med... jah. Anonymous poster hash: 6f440...b3f
Maleficenta Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Hva synes dere om den nye trenden, so går ut på å holde en cola med puppene sine? Jeg kan forstå at noen synes det er litt morsomt, men samtidig er det veldig kvinnenedverdigende. Jeg er også redd for at kvinner skal føle seg presset til å ta silikon hvis de har små pupper. Det er på en måte en slags skrytekonkurranse. "Se hvor store boobs jeg har".Anonymous poster hash: 2f11a...c13 Klarer ikke holde en cola med puppene.
Tibbie Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Jeg klarer heller ikke det, og det går bra Kult partytriks, da!
Sir Winston Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Klarer ikke holde en cola med puppene. Jeg klarer det akkurat (spilder litt Cola mellom puppene, virker som kvae for håndball-spillere) men jeg er jo noen kilo overvektig!
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Jeg klarer heller ikke det, og det går bra Kult partytriks, da! Kult partytriks for folk som handler på Ullared kanskje? 2
Gjest Honeyblossom Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 Haha, jeg leste at det kanskje kunne bli den nye ice bucket challenge. Herregud sier jeg bare.. Jeg greier det hvis jeg får lov til å bruke hendene til å presse puppene mine sammen, tells det?
Tibbie Skrevet 4. juni 2015 #13 Skrevet 4. juni 2015 Kult partytriks for folk som handler på Ullared kanskje? Høhø, du har nok rett i at det er en harryfaktor i det der x) 1
The Kitten Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er kanskje gammeldags, men hva er poenget med det? Jeg holder ting med hendene jeg. Trenger jeg begge hendene til noe så setter jeg tingen(e) fra meg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Her må mennene ta ansvar! Snakk om å være nedverdigende mot kvinner. Anonymous poster hash: 8f889...011 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 Det var visst to damer som startet dette som en spøk, som en parodi på diverse utfordringer som sendes rundt på sosiale medier. Så har det tydeligvis slått an hos noen. Hovedsakelig hos journalister, for det er ikke akkurat millioner som har hengt seg på denne liksom-utfordringen. Anonymous poster hash: 81d40...35d 1
Mann 42 Skrevet 5. juni 2015 #17 Skrevet 5. juni 2015 Og etter at man har forsøkt å holde en Cola-boks med puppene, så kan man gå videre og drikke en "Blowjob", som er et glass med Drambuie med krem på toppen, som man må shotte uten å bruke hendene. Det skal visst også høyne stemningen ved bardisken, kanskje nok til at man kan få gjennomslag for en runde med "Body Tequilas".
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #18 Skrevet 5. juni 2015 Skitt, mine 80E-cup bryster får ikke til det derre; de er ikke like tunge som før, og de har "gone soft" lzm. Jealous... Pix or gtfo. Anonymous poster hash: 8f889...011
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #19 Skrevet 5. juni 2015 Du mener vel "Pics/video or it didn't happen" eller "tits or GTFO". Og nei, jeg kommer ikke til å gi deg noen form for "bevis"; har gitt opp det dærre, og i tillegg har jeg kjæreste. Jøss, jeg antar du har dratt bløffen flere ganger allerede ettersom du kan alle "memene". Anonymous poster hash: 8f889...011
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #20 Skrevet 5. juni 2015 På videoen det ble linket til (tredje post) presser hun jo puppene sammen med armene sine. Det blir da ikke en "challenge" da? De fleste klarer jo det...? Anonymous poster hash: dc5af...5e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå