Gå til innhold

Date spør om overnatting. Skal jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på tredje date i morgen. Han lurer på om jeg vil overnatte. Er litt usikker på om jeg skal eller ikke. Før vi traff hverandre for første gang så sa jeg tydelig i fra om at jeg var ute etter noe seriøst. Virket som han også var det. Hva tror dere?

Bør jeg evt avklare på forhånd at det ikke blir noe sex? Eller er det teit? Vi har ikke hatt noe mer enn hei/hade klemmer.

Anonymous poster hash: 0be8e...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes du selv da?

Er du klar for dette?

Jeg synes du skal si ifra om at du ikke har tenkt å natte over.

Hvis ting utvikler slik i løpet av daten, at du likevel kan tenke deg å overnatte, er jo det bare hyggelig.

AnonymBruker
Skrevet

Går an å overnatte uten at det skjer noe sånt også? Og er det dumt å ligge sammen som en del av datingen om man er ute etter noe seriøst?

Anonymous poster hash: 02952...556
AnonymBruker
Skrevet

bare si at dere tar det som det kommer. litt mystisk er fint. Boys like to chase.. Just saying..

Anonymous poster hash: 43bbf...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du selv da?

Er du klar for dette?

Jeg synes du skal si ifra om at du ikke har tenkt å natte over.

Hvis ting utvikler slik i løpet av daten, at du likevel kan tenke deg å overnatte, er jo det bare hyggelig.

Altså det hadde vært koselig å overnatte. Men er ikke klar for sex enda. Har brent meg på det med tidligere dates...

AnonymBruker
Skrevet

bare si at dere tar det som det kommer. litt mystisk er fint. Boys like to chase.. Just saying..

Nei, det gjør de ikke. Slutt å spre denne myten.

Anonymous poster hash: a3226...933

• Liker 6
Skrevet

Vel, vil du overnatte? Synes ærlig talt dette er det eneste som har noe å si her. Gjør det hvis du har lyst, la være om ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne. Hadde skrevet; "Kan vi ikke bare ta det som det kommer? :-)" Har ikke sex på tredje daten jeg heller, er jo hyggelig å ha noe å glede seg til :-) Har også brent meg på å ha sex tidlig og da har de forsvunnet etterpå gitt...

Anonymous poster hash: 189de...520

• Liker 1
Skrevet (endret)

Signerer denne. Hadde skrevet; "Kan vi ikke bare ta det som det kommer? :-)" Har ikke sex på tredje daten jeg heller, er jo hyggelig å ha noe å glede seg til :-) Har også brent meg på å ha sex tidlig og da har de forsvunnet etterpå gitt...Anonymous poster hash: 189de...520

Åjada, og hadde du bare ventet to uker til med sex, så hadde du vært gift på 2. Året nå..

Det er ikke slik det funker jenter. Fprsvinner de etter sex er det feil gutt uansett. De blir ikke automatisk drømmemannen fordi dere venter noen dates mer enn vanlig.

Edit: ellers er det gode tips du kommer med, måtte bare få det ut.

Endret av King of the North
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åjada, og hadde du bare ventet to uker til med sex, så hadde du vært gift på 2. Året nå..

Det er ikke slik det funker jenter. Fprsvinner de etter sex er det feil gutt uansett. De blir ikke automatisk drømmemannen fordi dere venter noen dates mer enn vanlig.

Edit: ellers er det gode tips du kommer med, måtte bare få det ut.

Hehe nei selvfølgelig ikke, men det er ofte dumt å ha sex veldig tidlig. For ofte så finner man jo ut i løpet av en måneds tid at man uansett ikke passer sammen. Jenter utvikler jo ofte følelser av sex så det handler jo om å beskytte seg litt fra å bli såret, frem til man kjenner den man dater litt bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gir ikke mening. Jenter utvikler følelser av sex, derfor venter man til man har utviklet følelser med å ha sex? Det kan jo også godt være dere faktisk passer godt sammen på alle andre måter enn i senga. Kjipt å bli forelsket og SÅ finne ut at man ikke funker sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne. Hadde skrevet; "Kan vi ikke bare ta det som det kommer? :-)" Har ikke sex på tredje daten jeg heller, er jo hyggelig å ha noe å glede seg til :-) Har også brent meg på å ha sex tidlig og da har de forsvunnet etterpå gitt...

Men er det lurt å avklare på forhånd at det ikke blir sex? Føler jo at det kanskje blir litt teit + at jeg da "anklager" han for å kun være ute etter det. Men det er jo litt kjipt hvis vi legger oss han virker keen også er det egentlig bare ligg han var ute etter likevel. Kan jo blir litt kleint da :P Eller skal jeg bare hinte om at jeg ikke er ute etter det når jeg er hos han?

TS

Skrevet

Menn blir jo hele tiden opplært av kvinner til å ta styring og initiativ, så med mindre du sier helt klart å tydelig nei er det jo en sjanse for at han vil presse om han har lyst. Du trenger vel ikke noe på forhånd, men du bør nok være bestemt om han prøver seg. "Ikke i kveld" er bedre enn "nei", da; lettere å takle en utsettelse enn en avvisning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det lurt å avklare på forhånd at det ikke blir sex? Føler jo at det kanskje blir litt teit + at jeg da "anklager" han for å kun være ute etter det. Men det er jo litt kjipt hvis vi legger oss han virker keen også er det egentlig bare ligg han var ute etter likevel. Kan jo blir litt kleint da :P Eller skal jeg bare hinte om at jeg ikke er ute etter det når jeg er hos han?

TS

Nei, ikke si noe om det på forhånd. Enig med deg i at det blir å "anklage" ham litt. Bare vær kosete og klinete og alt det der men om du føler at det går for langt så bare vær 100 % ærlig. Si at du gjerne vil sove hos ham men at du ikke er klar for å ha sex ennå. Det respekterer han om han er en normal fyr :) Og om han blir sur og masete så er det jo bare å dra og være glad for at du er kvitt ham ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det gir ikke mening. Jenter utvikler følelser av sex, derfor venter man til man har utviklet følelser med å ha sex? Det kan jo også godt være dere faktisk passer godt sammen på alle andre måter enn i senga. Kjipt å bli forelsket og SÅ finne ut at man ikke funker sammen.

Like kjipt å ha sex tidlig (noe som ofte fører til at jenta blir forelsket) for så å bli dumpa av gutten like etterpå. Er jo som regel da jenta føler at hun ble brukt.

Og hva er det der med å ikke være kompatible/passe sammen i senga? De aller fleste nyter helt vanlig, normal og litt heftig sex, er vel de aller færreste som kun tenner på noen få og sære fetisjer. Høres mer ut som en unnskyldning for å ha sex tidlig.

Skrevet

Jeg ville nok bare sagt at jeg ser det an.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal på tredje date i morgen. Han lurer på om jeg vil overnatte. Er litt usikker på om jeg skal eller ikke. Før vi traff hverandre for første gang så sa jeg tydelig i fra om at jeg var ute etter noe seriøst. Virket som han også var det. Hva tror dere?

Bør jeg evt avklare på forhånd at det ikke blir noe sex? Eller er det teit? Vi har ikke hatt noe mer enn hei/hade klemmer.

Dette er grunnen til jeg ikke gidder ..dere spiller så altfor kostbare og man skal liksom mase og krype i lange tider ..rett og slett gradvis kvalifisere seg for liksom hva da går det an å spørre seg om ? 

Si heller at du ikke gidder i det hele tatt ...

Anonymous poster hash: 96fe4...d07

AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til jeg ikke gidder ..dere spiller så altfor kostbare og man skal liksom mase og krype i lange tider ..rett og slett gradvis kvalifisere seg for liksom hva da går det an å spørre seg om ? 

Si heller at du ikke gidder i det hele tatt ...

Det handler ikke om å spille kostbar,men å beskytte seg selv litt mot å bli følelsemessig ødelagt.

Jeg gidder ikke ha sex med noen jeg ikke vet hvor jeg har.

Anonymous poster hash: 307aa...1f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil ha sex, takker du nei til overnatting. Sånn må det faktisk bli.

Anonymous poster hash: 0d4cb...3ed
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om å spille kostbar,men å beskytte seg selv litt mot å bli følelsemessig ødelagt.

Jeg gidder ikke ha sex med noen jeg ikke vet hvor jeg har.

Anonymous poster hash: 307aa...1f2

Hvem har vel snakket om sex ? ...høres ut som du er ute etter en venn og ikke partner ? 

Med venn slipper du å bli følelsesmessig ødelagt samtidig som du får selskap ..what more 2 ask for ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...