Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal bestille klær fra hm nå, og er så i tvil om jeg skal bestille genserene i 36/38 (plager å bruke 36) eller om jeg skal satse på 32/34! hva er deres erfaring? er 32/34 veeldig smått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg pleier bruke 40-42 og bestilte klær i den str fra siste HM katalog(gensre og topper). Det var alt for stort, har sendt tilbake og bestilt 36-38 nå. Ikke fått det ennå, men håper det passer.

Skrevet
Jeg skal bestille klær fra hm nå' date=' og er så i tvil om jeg skal bestille genserene i 36/38 (plager å bruke 36) eller om jeg skal satse på 32/34! hva er deres erfaring? er 32/34 veeldig smått?[/quote']

Jeg har bestilt 32/34 og den har passet. 36/38 er litt for stort, selv om 36 passer.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Urk, jeg er oxo frustrert over dette... Den gamle 38/40 passet meg perfekt. Nå havner jeg liksom i midten + at størrelsene varierer litt. Noen ganger er 36/38 perfekt, mens andre ganger blir det alt for lite. Pes!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker de nye størrelsene jeg, men jeg bestiller ikke fra katalog (hittil). Noen ganger passer 32 (bukser, skjørt), andre ganger er 34 perfekt (topper og skjorter).

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ja,det er greit når det er 34, 36, 38 osv... Men når det blir enten 34/36 eller 38/40, det er da jeg sliter. Ellers er som regel 38 passe.

Gjest Ethereal
Skrevet

Tipper samme problem kan oppstå hos meg også. Normalt sett er jeg 34, noen ganger 32. Hvis da en jakke finnes i 32/34 eller 36/38, blir nok begge to feil. Den første sannsynligvis for trang over skuldrene, den andre for stor all over. Hvorfor disse skråstrekstørrelsene?

Skrevet
Urk' date=' jeg er oxo frustrert over dette... Den gamle 38/40 passet meg perfekt. Nå havner jeg liksom i midten + at størrelsene varierer litt. Noen ganger er 36/38 perfekt, mens andre ganger blir det alt for lite. Pes![/quote']

Enig!

Jeg vet ikke om jeg må bruke 38 eller 36 på hm..

Avogtil sitter 38 perfekt og andre ganger blir den for stor...Samme med trusene...

Skrevet

Da jeg bestilte genser i størrelse 36/38, var den alt for stor. Jeg bruker 36 til vanlig, men ser ut til at jeg bør bestille 32/34-kombinasjonene fra nå av.

Når jeg bestiller skjørt eller bukser, bestiller jeg gjerne to størrelser, og sender tilbake den som ikke passer (så slipper jeg at den er utsolgt når jeg vil bytte). det er et lite gebyr på å sende tilbake, men..

Skrevet

Æsj.....tror jeg må sende tilbake alt nå hvis det er sendt ut for å be om mindre strl'er.

Huff.....irriterende.

Skrevet

Nå fikk jeg litt angst - jeg har nemlig bestilt genser i 40/42 fordi jegh bruker str 40 vanligvis... :o

Irriterende...

Skrevet

Utrolig irriterende med 2 strl nøsta sammen i en.. :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nye størrelser? :o Og jeg som var så fornøyd i sommer da jeg passet inn i 34-36 i stedet for 38-40... :ler:

Skrevet

Jeg husker før da 38/40 var en størrelse i H&M Rowels systemet (den jeg brukte som faktisk passet), etter at de gikk over til 36/38 og 40/42 virker det som om det alltid blir litt lite eller litt stort :roll:

Gjest Ethereal
Skrevet

Enda et eksempel på at ikke all forandring er av det gode :-?

Skrevet

Ja, det eneste vi må gjøre nå er å bestille klær og så se hva som passer da. Føler at jeg kanskje kommer til å falle mellom to stoler jeg da, mellom 32/34 som hører såå lite ut og 36/38 som godt kan vise seg å være litt for stort :-? Har bestilt "mengder" av klær derfra nå så tiden vil vise..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...