AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 I stad oppdaget jeg til min store forskrekkelse at jeg hadde masse illeluktende, hvit/gul utflod-lignende gørr fra navlen min. Æsj, jeg ble direkte kvalm. Romsterte med ca fire-fem bomullspinner for å fjerne det. Jeg har også 37,7 i kroppstemperatur. Er dette klassifisert som feber? Herregud, i dag er jeg skikkelig hypokonder... beklager så mye for det. Er det noen som vet hvorfor denne gørra kommer fra navlen min? Det gjør også vondt rundt navlen... Ubehagelig vondt, liksom. Har ringt legevakt, og hun sier jeg skal "se det an"... Skal nevne at jeg har en såkalt "innovernavle". Ja, jeg har ekstra fett på magen om det har noe å si... Anonymous poster hash: 78996...6dd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Infeksjon, intertrigo.Anonymous poster hash: 12a5e...71e
Gjest imperio Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 http://www.lommelegen.no/legesvar/infeksjon-i-navlen Stemmer dette med det du har?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 http://www.lommelegen.no/legesvar/infeksjon-i-navlen Stemmer dette med det du har? Ja, pretty much. Det er ikke rødt rundt navelen, og det kjennes ikke hovent da. Det er kun ukomfortabelt vondt, og den hvite/gule guggen. Anonymous poster hash: 78996...6dd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 TS her... Jeg brukte pyrisept i navlen, helte oppi navlen og lot det virke 1-2 min. Deretter tok jeg en q-tips med litt mer pyrisept på, gnidde rundt og avsluttet med en tørr Q-tips Får håpe dette fikser problemet. Kjenner det er litt svie der nå etter jeg brukte pyrisepten, men... det er kanskje den som dreper bakterier? Anonymous poster hash: 78996...6dd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Oppsök legen i dag, ts. Mulig du har en byll el. som må renses skikkelig. Anonymous poster hash: ab075...09b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Oppsök legen i dag, ts. Mulig du har en byll el. som må renses skikkelig. Anonymous poster hash: ab075...09b Da ble det legen kl 1. Fy søren, da jeg våknet i dag var det størkna verk rundt navlen. ÆSJ! Pyrisept hjalp tydeligvis ikke så godt, så jeg ringte legen og hun sa jeg skulle komme ned. Hilsen ts Anonymous poster hash: 78996...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå