AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg ble anbefalt produkter fra et merke som heter SamPar på Sephora, og nå har jeg snart gått tom. Jeg er så sykt fornøyd med det jeg har prøvd derfra, men finner det ingen steder i Norge. Er det noen som bruker dette merket som vet hvor man kan kjøpe? Eventuelt trygge nettsider å handle fra, uten fake produkter?Anonymous poster hash: 58a07...4b8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Her: http://no.feelunique.com/brands/sampar Men er Feelunique trygt? Leste om noen her inne som hadde kjøpt fake rettetang. Anonymous poster hash: 58a07...4b8
mereo Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Men er Feelunique trygt? Leste om noen her inne som hadde kjøpt fake rettetang. Anonymous poster hash: 58a07...4b8 Jeg har ikke opplevd noe fake derfra de snart 8 årene jeg har bestilt derfra. Fake rettetang har jeg heller ikke hørt noe om, men det er igjen noe jeg ville valgt å kjøpe hos min lokale frisør. Eller så tror jeg også at Marks & Spencer selger SemPar.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har ikke opplevd noe fake derfra de snart 8 årene jeg har bestilt derfra. Fake rettetang har jeg heller ikke hørt noe om, men det er igjen noe jeg ville valgt å kjøpe hos min lokale frisør. Eller så tror jeg også at Marks & Spencer selger SemPar. Takk, da skal jeg sjekke det. Har ikke vært innom butikken deres enda. Anonymous poster hash: 58a07...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå