Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gutt over internett, vi har snakket i 5 mnd snart, og har planlagt å møtes så snart sommeren er her og jeg har kommet meg ut av vidregående. 

Men jeg begynner å lure på om han mistet interessen helt! jeg kan ikke huske å ha sagt noe galt, vi har ikke kranglet, og jeg følte virkelig at had syntes jeg var hyggelig å prate med. Vanligvis snakket vi hver dag, men nå kan vi fort gå nesten en uke, uten å sende en eneste medling. Jeg har prøvd å starte en samtale i ny og ne, men prøver og ikke virke spesielt desperat, og sender ike flere meldinger om dagen. Svarene jeg får er ofte ja, nei, eller kanskje. 

Greia er at jeg ikke vil spørre rett ut om han har gått lei av samtalene våres, og om jeg bare er plagsom. Jeg har mange ganger hatt lyst å bare ha sendt en medling der det stod at jeg antokk det møte vi skulle ha, ikke lneger holdt. Burde jeg eller skal jeg bare la han gå? Føler i så fall at jeg har bortkastet mye tid på en person, når jeg heller kunne brukt den på en som faktsik har interesse av meg.

Anonymous poster hash: dcc3a...ead
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det var gammatikken din.

Anonymous poster hash: 377cc...630
  • Liker 1
Skrevet

:P

Kanskje det var gammatikken din.

Anonymous poster hash: 377cc...630

Skrevet

Vanskelig å si dessverre.. Det kan høres slik ut, men mange av oss karer har det med å trekke oss tilbake etter å ha avtalt et møte og. Da har vi allerede closa en avtale, og vil gjerne fortsette med å holde den closa. Da er det ikke alltid så fristende å prate noe særlig i mellomtiden av frykt for at vi skal drite oss ut på et eller annet og at dere jenter skal skifte mening og bli uinteresserte. For dere har en lei tendens med å være opp og ned og fram og tilbake iløpet av bare noen minutter kan det virke som. For likestillingens skyld skal jeg legge til at dette gjelder begge veier.

• Liker 1
Skrevet

Helt sikkert. Hvor ofte snakker dere sammen uten noen andre tilstede, som bare må kommentere alt dere sier til hverandre?

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde med meg, altså han sluttet å prate og svarte kun kort når jeg sendte meldinger. Dukket ikke opp på avtalt møte heller. Når jeg konfronterte ham med det viste det seg at han hadde møtt en annen jente, og ville treffe henne i stedet.

Ble litt overrasket, følte vi hadde så fin kjemi og pratet om alt og ingenting hver eneste dag. Men noen menn har vel ingen skrupler når det kommer noen mer spennende forbi, da kastes det gamle tvert.

Skal sies at han kom krypende tilbake igjen da... Men for sent.

Anonymous poster hash: a44b4...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...