Gå til innhold

Må bare skrive litt..

Skorpion75

Anbefalte innlegg

Nå hadde jeg etter all sansynelighet EL den 24/8, og har de siste dagene hatt vondt i magen og puppene mine er ikke som de pleier...de stikker liksom litt...eller klør litt..

Typiske tegn på at man kan være gravid...det har vi jo alle lest om - ikke sant :wink:

Så i dag testet jeg, selv om ikke IKM er før 7/9... :roll:

Men den var negativ :veldigsur: ....eller...hvis jeg legger ALL godvilje til så var det en svaaaaaak strek nr. 2. :klø:

Nei, er nok redd det bare er ett innbilt svangerskap :roll:

Måtte bare ha det ut!!!

Så får jeg vel ta en ny test den 7/9, da...

Man kan jo bli gal av denne prøvingen :o , og må si jeg føler med dere som har prøvd lenge....

Bare noen hjertesukk fra meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg må nesten sitte på fingrene for ikke å teste leeenge før IKM. Har brukt en halv formue på gravi-tester det siste halve året, men nå skal jeg roe det hele ned litt.

Har IKM ca. 10.september, og skal ikke teste før 8-9.

Tror jeg da..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget skorpion75

Vet det Madden :wink: ...så jeg kjøpte en analog test i går som jeg testet på i dag...På den analoge (CB) var det INGEN strek nr. 2. Men på den digitale jeg brukte i går så var det en svak strek nr. 2 på pinnen som man setter inn i den digitale avleseren :klø:

Nei, her er det bare å smøre seg med masse tålmodighet og vente til IKM, gitt.... Er jaggu ikke lett :oops:

Kryss fingrene for meg da, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den digitale testen så jeg at det var en klar blå strek og en litt svakere en når jeg tok ut testpinnen!! Selve testen sa jeg ikke var gravid, når jeg tok ny digital test 3 dager etterpå stod det at jeg var gravid..Så det er jo lov å håpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser ikke den digitale testen alltid to streker da??? Uansett gravid, eller ikke. Men at det er styrken som teller... :klø:

Jeg er usikker, men jeg mener jeg har lest noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ulogget skorpion75

Hei Juni04!

Så fint å høre, tusen takk! :-) ...men jeg stussa fælt på at det ikke var NOEN strek på den analoge...men det kan jo være for tidlig, rett og slett.

Irriterende det også :evil:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Chiquita!

På bruksanvisningen til den digitale står det ingen ting om det du nevner, men det kan jo være at det du sier stemmer...Er det noen flere her som har lest/hørt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Chiquita!

På bruksanvisningen til den digitale står det ingen ting om det du nevner, men det kan jo være at det du sier stemmer...Er det noen flere her som har lest/hørt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel ingenting om det, fordi det ikke er meningen at en skal "tolke" strekene selv... Ikke vet jeg..

Mener bare at jeg har lest noe om dette inne på www.snartgravid.com en eller annen gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpion utlogget

Hem ikke greit dette her ... :roll:

Men, nå har jeg sendt en mail til produsenten, så får vi se hva de svarer.

Er så fryktelig nysgjerrig av meg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fant denne på hjemmesiden dems, men det stemmer da ikke, ser jo tydelig en strek og en svark nr. 2.... :klø:

Får se hva de svarer meg da.

Hvorfor trenger jeg en holder? Kan jeg ikke bare se på strekene som vises på testpinnen?

Clearblue Digital Graviditetstest skiller seg fra andre graviditetstester.

Det går ikke å lese av testpinnen med det blotte øye. Resultatet av testen kan bare leses av i vinduet på holderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muligens fordi den "alltid" vil vise to streker - gravid, eller ikke (som jeg skrev tidligere)

Og den "holderen" da leser av styrken på strekene, eller noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du hadde el 24.8 og du testet 1.9 har jo egget nesten ikke hatt sjansen til å fgeste seg engang! For det er jo vanlig å si at egget bruker 6-8 dager fra det er befruktet til det fester seg. Hvis du bruker 8 vil egget ditt ha festet seg 1.9!!! Ikke rart om kroppen ikke har rukket å produsere noe hcg da....

Test igjen etter IKM så kanskje det går bedre ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde El ca. 18. juli og den 26. juli testet jeg positivt.. Mener ikke å få opp noen forhåpninger altså! Men jeg må da ha begynt å produsere HCG så fort jeg ble "gravert"?! :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er svaret fra produsenten;

Vårt digitala graviditetstest fungerar inte alls som de vanliga. Man ska alltså bortse från de streck som finns på testpinnen och bara se vad som står i displayet. Det är som Du skriver att man kan ha två streck på testpinnen och ändå inte vara gravid.

Så da er det bare å vente, uansett hvor utålmodig man er :ler: Og ja....jeg VET at jeg testet veldig tidlig, men det er ikke lett å styre seg når flere her har testet postitivt tidlig...ikke sant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...