AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Hei, Er det noen som kan anbefale et profesjonelt og renslig sted i Oslo for å ta brasiliansk voksing? Fint om ikke prisen er alt for høy også. Hvor lenge i forkant av voksingen bør jeg la det vokse ut der nede? Er det veldig vondt? Jeg har ikke gjort dette før så alt av kommentarer og tips om brasiliansk voksing tas i mot med takk Anonymous poster hash: 52220...df0
Gjest norah Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg ville kun ha voks uten strips(er bedre for huden), og aller helst sukkerpasta. Nå har de begynt med det på Wax on Wax off(iallefall på Grünerløkka, og jeg var fornøyd og kommer til å gå igjen. Billig er det ikke- og akkurat den type behandling er nok noe du ikke bør fire på kvaliteten på, iallefall ikke de første gangene. Jeg måtte betale 700 for sukkerpasta første timen, er rimeligere med annen type voks(men også litt mer brutalt for huden). Jeg droppet Raah fordi de kun brukte strips ifølge henne jeg kontaktet.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Bella Hud og Fotpleie, hun er veldig flink Anonymous poster hash: 1a83c...695
membee Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Anbefaler og sukkerpasta. La det gro i 2 uker, det holder akkurat på meg. Det er vondt, men det går veldig fort og det er lett verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå