Gå til innhold

Hvilken fotballklubb er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Gjest Fotballen
Skrevet

Norsk og utenlandsk. 

Min norske favorittklubb e så klart Molde FK. De er for alltid i mitt hjerte, uansett hva. Ingen slår Molde :)

Utenlandsk favoritt klubb er Manu så klart, og Dortmund. 

Hvilken klubber er i deres hjerte? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PSG og Arsenal :)

Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

Manchester United, ingen over, ingen under. Har ingen favoritt blandt norske klubber.

Endret av morhjertegod
Skrevet

Liverpool. Ikke interessert i norsk fotball.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor holder nordmenn med lokallag i utlandet? Ser mange lokallag fra England er nevnt her. Er dette Normalt? F.eks at folk i Romania følger med lokallaget i bygda mi?

Anonymous poster hash: e86ef...de2
AnonymBruker
Skrevet

Norsk og utenlandsk. 

Min norske favorittklubb e så klart Molde FK. De er for alltid i mitt hjerte, uansett hva. Ingen slår Molde :)

Utenlandsk favoritt klubb er Manu så klart, og Dortmund. 

Hvilken klubber er i deres hjerte? 

Hvorfor er det "så klart" at du heier på Molde og "Manu"?

Anonymous poster hash: 686a2...d18

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor holder nordmenn med lokallag i utlandet? Ser mange lokallag fra England er nevnt her. Er dette Normalt? F.eks at folk i Romania følger med lokallaget i bygda mi?

Anonymous poster hash: e86ef...de2

Du kan så si. Det gir ingen mening. At folk blir sure og sinte fordi en gjeng utlendinger i en klubb fra en utenlandsk by taper en fotballkamp er temmelig lavpannet. Omtrent like idiotisk som at den samme gjengen blir fra seg av glede om den samme gjengen vinner.

AnonymBruker
Skrevet

Manchester United, ingen over, ingen under. Har ingen favoritt blandt norske klubber.

Ingen over, ingen under? Spiller de i en liga helt for seg selv, uten motstandere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liverpool her.  :ball:

Må være tøft! Vant sist ligaen for 25 år siden, og vinner den trolig aldri igjen.

• Liker 2
Gjest kira87
Skrevet

Må være tøft! Vant sist ligaen for 25 år siden, og vinner den trolig aldri igjen.

Er ikke medgangssupporter. 

Gjest Fotballen
Skrevet

Hvorfor er det "så klart" at du heier på Molde og "Manu"?

For de er de beste :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke medgangssupporter.

Men den/de som påvirket deg til å like Liverpool er det. Årsaken til at klubben har så mange fans i Norge er suksessen på 70- og 80-tallet.

AnonymBruker
Skrevet

For de er de beste :)

Hvordan definerer du best? Molde har vært best de siste par årene, men er historisk sett ikke best. For Manchester United er det motsatt.

Gjest kira87
Skrevet

Men den/de som påvirket deg til å like Liverpool er det. Årsaken til at klubben har så mange fans i Norge er suksessen på 70- og 80-tallet.

Nææ. Samboeren er bare 29. Han har ikke opplevd mange ligagull han heller. Hadde du vært like negativt innstilt om jeg sa at jeg likte Aston Villa eller Hull? De har jo ikke vunnet ligaen de heller. Kan man ikke like lag fordi det har en historie og spillere man liker? 

Skrevet

Man United :bolledeig:

Gjest Fotballen
Skrevet

Hvordan definerer du best? Molde har vært best de siste par årene, men er historisk sett ikke best. For Manchester United er det motsatt.

De vil alltid være best for meg. For alltid i mitt hjerte. 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tufte IL.  :fnise:  :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Nææ. Samboeren er bare 29. Han har ikke opplevd mange ligagull han heller. Hadde du vært like negativt innstilt om jeg sa at jeg likte Aston Villa eller Hull? De har jo ikke vunnet ligaen de heller. Kan man ikke like lag fordi det har en historie og spillere man liker?

Men hvem på påvirket ham til å like Liverpool? Alt kommer tilbake til en som var medgangssupporter i sin tid.

AnonymBruker
Skrevet

De vil alltid være best for meg. For alltid i mitt hjerte.

Men det er da ikke noe 'så klart' over det! For andre enn deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...