AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Hadde en sånn opplevelse nå. Fant en dronningsjokolade innerst i skapet! Skal "egentlig" ikke ha sjokolade i huset på ukedager, når man først har det så forsvinner det i gapet, slik det selvsagt gjorde nå.. Aaah, det var så digg! Husker da jeg var tenåring, så hadde jeg en annen, lignende opplevelse. Fant et bursdagskort som var nesten et år gammelt, fra bestemor, med en 500-lapp inni!! Enten la jeg ikke merke til det da jeg fikk det, eller så ble det bare lagt bort og glemt. I dag er jo 500 kr ingenting å snakke om, men den gangen var det en veldig kjekk oppdagelse Anonymous poster hash: 203b1...d6c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Som fattig student er det sinnssykt hyggelig å finne penger, hahah. Anonymous poster hash: 5f07e...970 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Enkelt: En milliard kroner. Det visste jeg slett ikke at jeg hadde:-) Anonymous poster hash: 81680...f77
Gjest Honeyblossom Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Må si meg enig med TS. Følelsen av å finne noe digg når man trodde man ikke hadde. Men så kommer dilemmaet.. skal jeg spise det nå med en gang eller spare det til lørdag?
Gjest The damned Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Når man går gjennom lommene på en jakke man ikke har brukt på en stund og finner penger. Plutselig dukker det opp noen hundrelapper man hadde helt glemt. Jeg har hatt noen slike opplevelser i klesskapet også. Plutselig finner jeg en topp eller et skjørt jeg har glemt at jeg hadde Ja, jeg har endel klær
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Enkelt: En milliard kroner. Det visste jeg slett ikke at jeg hadde:-) Anonymous poster hash: 81680...f77 Det må være noe realistisk! I hvert fall litt. En gullåre under eiendommen, et oljefelt? Anonymous poster hash: 203b1...d6c 1
Gjest Godjente Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Husker jeg 20 år senere fant i ei veske jeg fikk av bestemoren min, en ti lapp, som selvsagt ikke kunne brukes da
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Husker jeg 20 år senere fant i ei veske jeg fikk av bestemoren min, en ti lapp, som selvsagt ikke kunne brukes da GISP! Var den i mint condition? Kan fint være verdt mer enn ti boks, da! Anonymous poster hash: 203b1...d6c
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 En gammel halvtom snusboks når du tror du er tom for snus 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Noe innen kategorien snop/potetgull når du trodde du var tom. Anonymous poster hash: 6880f...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå