Gå til innhold

Klump i svelget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i de siste dagene hatt en følelse av å ha en klump i halsen. Noen ganger når jeg svelger så virker det som om det forsvinner ned i svelget, men så kommer den bare tilbake igjen i neste svelg..

Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Og jeg merker heller ingen kul på utsiden av halsen (bortsett fra den ene kulen jeg regner med er adameplet..)

Noen som har hatt det sånn før? Hva kan årsaken være?

Anonymous poster hash: 1bda3...ee1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ha utrolig mange årsaker som infeksjon, cyster/kuler på skjoldbruskkjertelen, refluks (oppstøt), hovne lymfekjertler, hovne spyttkjertler eller bare psykisk stress. Det finnes sikker mange andre grunner også. Hvis det blir veldig plagsomt bør du dra til legen og få det undersøkt.

Anonymous poster hash: bcd11...a76
AnonymBruker
Skrevet

Globulus

Anonymous poster hash: 1b3e2...8c0
  • 8 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2015 den 20.58):

Har i de siste dagene hatt en følelse av å ha en klump i halsen. Noen ganger når jeg svelger så virker det som om det forsvinner ned i svelget, men så kommer den bare tilbake igjen i neste svelg..

Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Og jeg merker heller ingen kul på utsiden av halsen (bortsett fra den ene kulen jeg regner med er adameplet..)

Noen som har hatt det sånn før? Hva kan årsaken være?

Anonymous poster hash: 1bda3...ee1

Dette sliter jeg også med. fant du ut av det? Sliter med å få i meg mat. Syns det er skikkelig ubehagelig  

Anonymkode: 08335...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...