AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Har i de siste dagene hatt en følelse av å ha en klump i halsen. Noen ganger når jeg svelger så virker det som om det forsvinner ned i svelget, men så kommer den bare tilbake igjen i neste svelg.. Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Og jeg merker heller ingen kul på utsiden av halsen (bortsett fra den ene kulen jeg regner med er adameplet..) Noen som har hatt det sånn før? Hva kan årsaken være? Anonymous poster hash: 1bda3...ee1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Det kan ha utrolig mange årsaker som infeksjon, cyster/kuler på skjoldbruskkjertelen, refluks (oppstøt), hovne lymfekjertler, hovne spyttkjertler eller bare psykisk stress. Det finnes sikker mange andre grunner også. Hvis det blir veldig plagsomt bør du dra til legen og få det undersøkt. Anonymous poster hash: bcd11...a76
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Globulus Anonymous poster hash: 1b3e2...8c0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (På 3.6.2015 den 20.58): Har i de siste dagene hatt en følelse av å ha en klump i halsen. Noen ganger når jeg svelger så virker det som om det forsvinner ned i svelget, men så kommer den bare tilbake igjen i neste svelg.. Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Og jeg merker heller ingen kul på utsiden av halsen (bortsett fra den ene kulen jeg regner med er adameplet..) Noen som har hatt det sånn før? Hva kan årsaken være? Anonymous poster hash: 1bda3...ee1 Dette sliter jeg også med. fant du ut av det? Sliter med å få i meg mat. Syns det er skikkelig ubehagelig Anonymkode: 08335...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå