Bokalven Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Frem med arbeidene deres, jenter! Vi vil se! Mitt første quilteprosjekt, en pute: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1600 Holder på med en annen pute nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Flink du har vært! Har ikke bilder selv foreløpig, men synes det er kjempeinspirerende å se andres arbeid. Håper flere har mulighet til å vise frem sine ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2004 Noe jeg har merket er at jeg trenger mer stoff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 2. september 2004 #4 Del Skrevet 2. september 2004 Så flink du er lunacia! Kjempefin pute :-) . Jeg har aldri lagt ut noen bilder før her, så jeg får se om jeg kan og tør.. Men lover ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #5 Del Skrevet 2. september 2004 Oi, morsom tråd! Skal legge ut noe når jeg kommer hjem - er på jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #6 Del Skrevet 2. september 2004 Og da var mitt første på plass: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1602 Sengeteppe - påbegynt 1996 og avsluttet 2004... Tok en liten opptelling og kom til at jeg har gitt bort en del, så jeg får ikke lagt ut alt. Men litt skal nå komme etterhvert Og så er det fint med inspirasjon fra andre, så kanskje det blir enda fler tepper fra min hånd med tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #7 Del Skrevet 2. september 2004 Det var da fælt, da... Meg over her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. september 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 2. september 2004 Så koselig sengeteppe! Selv holder jeg meg til puter enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 6. september 2004 #9 Del Skrevet 6. september 2004 Skikkelig fint sengeteppe Pepita! Har lyst til å prøve meg på ett lignende prosjekt etter hvert, men må få til noen mindre arbeider først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå