pusekatta Skrevet 4. juni 2015 #21 Skrevet 4. juni 2015 Hva er det du har lyst på, som du ikke kan spise når du slanker deg, da?
Gjest me2u Skrevet 4. juni 2015 #22 Skrevet 4. juni 2015 Det er kjedelig å trene og kjedelig å ikke kunne spise det man har lyst på, så hvordan finne motivasjon til å slanke seg? Jeg har ikke fått beskjed av fastlegen at jeg bør slanke meg, men vet selv at det bør jeg. Anonymous poster hash: 11fc4...08a Slutt på slanke deg og tenk livsstil. Lager du maten fra bunn med rette ingredienser så kan du kose deg med god mat hver dag. Vedrørende trening så er det kjipt å starte når formen er dårlig, men her finner man motivasjon fra uke til uke når form og kondisjon blir sterkere og man ser på kroppen at den blir fastere og mer definert(å ta bilde uke etter uke er lurt).
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #23 Skrevet 4. juni 2015 Ts her. Jeg vurderer å melde med inn på fresh fitness siden det er så mange gruppetimer der. Der jeg trener i dag synes jeg det er kjedelig trening. Så får jeg begynne å sette smak på den sunne maten med krydder og dressing. Noe må gjøres! Anonymous poster hash: 11fc4...08a
Gjest me2u Skrevet 4. juni 2015 #24 Skrevet 4. juni 2015 Ts her. Jeg vurderer å melde med inn på fresh fitness siden det er så mange gruppetimer der. Der jeg trener i dag synes jeg det er kjedelig trening. Så får jeg begynne å sette smak på den sunne maten med krydder og dressing. Noe må gjøres! Anonymous poster hash: 11fc4...08a Det er absolutt lettere å finne motivasjon med en treningsform du trives med Når det kommer til inspirasjon til mat så sjekk ut diverse matblogger Masse sunne og gode oppskrifter på hverdagsmat.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #25 Skrevet 4. juni 2015 Ts her. De jeg vet om er matprat, vektklubb.no, grete roede, fitnessbloggen, trening.no. Noen flere du kan anbefale? Jeg kunne tenke med å følge med på andre slankeblogger også. Noen å anbefale? Gjerne noen som har vært overvektige og gått ned, men ikke Helene Drage. Hun virker for useriøs og når ikke målene sine. Anonymous poster hash: 11fc4...08a
Gjest me2u Skrevet 4. juni 2015 #26 Skrevet 4. juni 2015 Ts her. De jeg vet om er matprat, vektklubb.no, grete roede, fitnessbloggen, trening.no. Noen flere du kan anbefale? Jeg kunne tenke med å følge med på andre slankeblogger også. Noen å anbefale? Gjerne noen som har vært overvektige og gått ned, men ikke Helene Drage. Hun virker for useriøs og når ikke målene sine. Anonymous poster hash: 11fc4...08a Food By Victoria Camillas Matblogg Linda Stuhaug Mat for sjelen Slankeblogger vet jeg ikke så mye om da jeg ikke slanker meg, men sikkert mange her som kan komme med forslag
Teardrop Skrevet 8. juni 2015 #27 Skrevet 8. juni 2015 Bare hold ut! Etterhvert er det resultatene og buksene som blir for store som motiverer deg dit du vil
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #28 Skrevet 8. juni 2015 Jeg synes det er skikkelig gøy å slanke seg etter 5:2 dietten fordi man får så raskt resulater. Den passer perfekt for meg, men ikke sikkert den passer for alle, man må jo tåle å gå to dager i uka på 500 kcal, det har jeg ingen problemer med og går raskt ned på den. Supergøy! Anonymous poster hash: dab5a...110
Pringle Skrevet 8. juni 2015 #29 Skrevet 8. juni 2015 Jeg syntes det var gøy å slanke meg i 2006, første gangen jeg prøvde seriøst; jeg gikk ned 20 kilo og fikk masse energi av sunnere og magrere mat og trening. I 2013-14 har jeg isteden fokusert på variert og smakfullt kosthold og hverdagsaktivitet. Vekta gikk litt saktere nedover nå, men til gjengjeld kan jeg glede meg over å holde vekta uten anstrengelse etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå