AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Har lyst å drikke noe, men liker ikke så godt alkoholsmaken😂Anonymous poster hash: 846bf...12d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Jeg valgte å ikke drikke når jeg varpå jobbfest i ny jobb for noen år siden. Så du må ikke drrikke heller M Men om du absolutt vil, så er det mulig de har en god punsj der, hvis ikke kan du tilby deg å lage en god punsj - eller ta med deg noen cider, som i mine øyne smaker mye bere enn vin og sprit. Anonymous poster hash: dc7eb...eb5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Hvis du blander appelsinjuice, rød fanta og litt vodka så har du en god drink som ikke smaker alkohol. Ellers kan jeg anbefale shakers, smirnof og pære cider fra somersby. Men ikke glem at du ikke trenger å drikke hvis du ikke ønsker det eller hvis du ikke vil Anonymous poster hash: 10590...001
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har lyst å drikke litt😃 Takk for tips! TsAnonymous poster hash: 846bf...12d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Strawberry daquiri smaker generelt bare som en smoothie Utrolig godt! Bare å blande svakere. Anonymous poster hash: f3067...5fe
tingeling Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Ville vært svært forsiktig med å drikke alkohol på jobbfest hvis jeg ikke var vant til å drikke. Ta et glass av et eller annet, og hold deg siden til alkoholfritt. 4
claims Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Jobber daglig med alkohol. Hold deg til cider/øl evt vin som avslutting, drikk du spriten så fortjener du angsten
Sunnfjording Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Du kan blande hvitvin med sitronbrus for en sommerlig drink som ikke er så sterk. Vær forsiktig med alkohol i den settingen når du ikke er så rutinert. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har lyst å drikke litt Takk for tips! TsAnonymous poster hash: 846bf...12d I så fall: gå på polet og be om en rose/hvitvin av lav alkoholprosent. Fortell dem at du er nybegynner og de gir deg råd som er tilpasset en uerfaren gane. Om du er redd for å utpå kvelden drikke for mye: vurder å bare ta med deg en halvflaske. Da begrenser det seg selv. Eventuelt kan du gå for øl. Ta med 1-3 flasker av god øl (polet igjen for gode råd). Ikke begynn med å blande brus og vin i din alder. Litt avhengig av stilling du holder i jobben din så vil en jo passe på sitt gode rykte. Brus og vin er forbeholdt tenåringer og blir veldig uglesett i "siviliserte" lag. Bedre da å bare drikke 1/2 glass vin og så gå over på en god eplemost (tenkt eksempel). Anonymous poster hash: 97ea6...b27 1
Gjest Ennasus Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Er heller ikke glad i alkoholsmak.. Liker nesten ingenting ikke øl, cider, rødvin, hvitvin, rosehip, sprit.. MenJeg pleier å drikke tictac blandet med vann/sprite og fun saft :-) Endret 4. juni 2015 av Ennasus
Gjest Honeyblossom Skrevet 5. juni 2015 #12 Skrevet 5. juni 2015 Strawberry daiquiri er god, smaker ikke alkoholen i den. Hvis ikke så kan du drikke Cider. Kan også anbefale Cosmopolitan på boks. Den syns jeg er kjempegod
Gjest kaninen Skrevet 5. juni 2015 #13 Skrevet 5. juni 2015 Vil ikke anbefale sprit hvis du ikke er vandt til å drikke. Det er veldig fort å få i seg for mye at du blir fullere enn du hadde tenkt! Cider eller rusbrus er gode alternativer og du vil ikke bli like full og det er lettere å kontrollere. Håper du får en fin fest.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #14 Skrevet 5. juni 2015 Gå for en god rødvin. Anonymous poster hash: e86ef...9be
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #15 Skrevet 5. juni 2015 Jeg ville nok prøvd å drikke med venner eller alene første gangene. Man kan drikke raskt siden man ikke kjenner effektene umiddelbart og så blir man plutselig dritings og uten hemninger. Blir ikke bra inntrykk på kollegaer. Anonymous poster hash: 50c9e...677 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå