Gå til innhold

La søppelpose på balkongen. Insekter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

For rundt 2 uker siden så la jeg to søppelposer på balkongen. Skulle reise og i bygget jeg bor i så er det veldig omvei ned til søpla og jeg var sent ute fra før. Kom hjem i dag og løfta litt på posene og så at det krygge av små biller over alt der de lå. Jeg synes sånne ting er superekkelt så jeg slang de fra meg igjen og lukket igjen døren. Jeg er så redd for å ta de opp fordi jeg må gjennom leiligheten min for å kaste de og jeg er livredd for å få de instektene i leiligheten :grine:  Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Kan jeg bruke noe spray eller lignende for å drepe de først? Og i tillegg så jeg at det var lort som også lå der, kan det være mus?? :frown: Det er 30 grader her jeg bor nå hvis det har noe å si.

Og jeg har lært av feilen min, og skal aldri legge søppel slik igjen. Jeg vet at det var veldig dumt, så jeg trenger ikke å høre det.

Anonymous poster hash: 0668f...38b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Hva du skal gjøre? Det er vel bare å ta på seg hansker, ta med sekk eller dobbelsekk og hiv det. Så vasker du verandaen etterpå.

Anonymous poster hash: 51ada...ad0

• Liker 5
Skrevet

Stapp søppelsekken i en ny søppelsekk og bær den ut. Så vask altanen, evt dra på en butikk for å kjøpe insektsmiddel og drepe larvene.

Trenger da ikke lage store problem av ingenting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort samme tabbe som deg tidligere. Jeg tok på meg kjøkkenhansker og og tok med meg en stor søppelsekk som jeg puttet den gamle posen oppi. Løftet posen veeeldig forsiktig gjennom leiligheta.

Anonymous poster hash: 442f1...e27
AnonymBruker
Skrevet

Dette har vel alle i sin dumhet prøvd?

Få posene oppi nye poser, kast de utfor rekkverket om du ikke bor veldig høyt oppe, og i en bygate. Uansett, få det ut og i søpla, det forsvinner ikke av seg selv, vet du. Det er sånn det blir når søppel går i forråtnelse.tett plast, som kan kastes er løsningen.

Anonymous poster hash: d10d5...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene. Jeg vet at det egentlig ikke er en big deal, jeg har bare en angst mot krypdyr. Jeg vet jeg bare må fjerne posene, men må ta motet til meg først :sukk:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene. Jeg vet at det egentlig ikke er en big deal, jeg har bare en angst mot krypdyr. Jeg vet jeg bare må fjerne posene, men må ta motet til meg først :sukk:

TS

Fant du huggorm under søpla di??! :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 9aa9b...d54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant du huggorm under søpla di??! :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 9aa9b...d54

Mente vel insekter. Nå kommer jeg til å være redd for at det er huggorm under der også :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...