AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Hei, trenger virkelig noen råd her. Var på date igår med en fantastisk mann. Vi har en ekstrem god kjemi. Tiltrekningen mellom oss er utrolig. Det var første gang jeg traff han igår og likevel var han 100% ærlig og sa at han hadde planer om å flytte utenlands neste år for å studere. Spurte meg veldig om hva jeg ønsker og hva mine planer er. Jeg ga vel ikke akkurat uttrykk for at eg godt kunne tenke meg å flytte jeg også, men nå sitter jeg her og gråter. gråter fordi jeg allerede kan kjenne at det er noe mellom oss. Jeg er liksom der at hvis vi finner ut en gang i framtiden at det er oss to, så ønsker jeg å "henge meg på han". alt for kjærligheten. Vet at dette er utrolig tidlig å tenke på, men er redd han skal skyve meg bort hvis jeg ikke forteller hvor åpen jeg er mot nye planer. Hva tenker dere? Bør jeg fortelle han dette? Jeg har tenkt noe fælt idag og liker virkelig han her. Anonymous poster hash: 506fa...3ac
Ultiva Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Hadde ikke lagt ut om at du tror han er "the one" osv, du kjenner ham jo knapt så da virker du bare desperat. Å allerede føle for å oppgi jobb, venner og familie for noen man nettopp har møtt... Husk at du ikke kan legge ansvaret for ditt livs lykke på en mann. Det vil kvele ham. Du kan jo bare si at du liker å reise og at hvis det utvikler seg positivt mellom dere så kan du jo sikkert bli med når han skal dra. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Hadde ikke lagt ut om at du tror han er "the one" osv, du kjenner ham jo knapt så da virker du bare desperat. Å allerede føle for å oppgi jobb, venner og familie for noen man nettopp har møtt... Husk at du ikke kan legge ansvaret for ditt livs lykke på en mann. Det vil kvele ham. Du kan jo bare si at du liker å reise og at hvis det utvikler seg positivt mellom dere så kan du jo sikkert bli med når han skal dra. Takk for svar. Vi har pratet om absolutt alt sammen, føler vi kjenner hverandre på den måten veldig godt. Er det dumt av meg å sende en melding til han og si at jeg har tenkt på det han sa? Eller bør jeg si det når jeg treffer han? Er redd han har blokkert meg ute siden jeg ikke hadde et svar igår.. Han er opptatt av å beskytte seg selv.. Noe som er forståelig. Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Virkelig frustrerende dette her.. Anonymous poster hash: 506fa...3ac
Ultiva Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Høres ut som en intens date, herlig med full klaff :-) Du kan jo godt sende en mld for å få avklart det, siden han var så opptatt av det. At du har tenkt litt og hvis det utvikler seg til noe bra mellom dere så er du ikke fremmed for å reise utenlands med ham neste år. Og sleng på en smiley for å løse opp alvoret litt
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Høres ut som en intens date, herlig med full klaff :-) Du kan jo godt sende en mld for å få avklart det, siden han var så opptatt av det. At du har tenkt litt og hvis det utvikler seg til noe bra mellom dere så er du ikke fremmed for å reise utenlands med ham neste år. Og sleng på en smiley for å løse opp alvoret litt Takk for svar igjen Er så usikker på hvordan jeg skal formulere det.. Vil jo også legge til at det egentlig er alt for tidlig å snakke om det - men siden han tok det opp igår , så har jeg jo tenkt en del. Hovedgreia er jo at jeg er redd for at han skal "kutte meg ut" fordi han ikke tror jeg er interessert nok og hadde vært villig til å flytte på meg. Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Dere har hatt EN date! Jeg vet hva du opplever, vi har vel alle hatt den ene daten der alt er full klaff og det er som om dere kjenner hverandre allerede. Men det endrer ikke det faktum at dere ikke kjenner hverandre. Det er et faktum - du kjenner ham ikke personlig, du vet ikke om dere er en match, du vet ikke hvor interessert han er. Dette er ting som åpenbarer seg over tid, ettersom vi opplever noen i flere scenario, på gode og mindre gode dager, i ulike settinger. Om det er vanskelig å akseptere, så skriv det på en lapp og les det for deg selv ti ganger til det synker inn. Du kjenner ikke denne fyren. Du er tiltrukket av ham, og kanskje veldig på leting etter noen i livet ditt, og det lurer deg til å tro at du vet mer om deres relasjon og fremtiden enn du vet. Det at du virkelig sitter og gråter tyder jo på at du er altfor involvert allerede. Ta et skritt tilbake, om han ber deg ut igjen så kan du gjerne si ja men at du vil ta ting rolig. Det at han skal flytte gir jo forholdet en "expiration date" - dvs. grenser for hvor lenge det kan vare. Ett år er lenge nok til å bli kjent, men ikke lenge nok til at man endrer livet sitt på bekostning av seg selv (hvilket det å flytte utenlands for noen er). Etter et år er man fortsatt i forelskesrusen og ikke i stand til å ta en rasjonell beslutning. Ta det rolig, ikke ha sex enda, og forklar det med hans flytting. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Dere har hatt EN date! Jeg vet hva du opplever, vi har vel alle hatt den ene daten der alt er full klaff og det er som om dere kjenner hverandre allerede. Men det endrer ikke det faktum at dere ikke kjenner hverandre. Det er et faktum - du kjenner ham ikke personlig, du vet ikke om dere er en match, du vet ikke hvor interessert han er. Dette er ting som åpenbarer seg over tid, ettersom vi opplever noen i flere scenario, på gode og mindre gode dager, i ulike settinger. Om det er vanskelig å akseptere, så skriv det på en lapp og les det for deg selv ti ganger til det synker inn. Du kjenner ikke denne fyren. Du er tiltrukket av ham, og kanskje veldig på leting etter noen i livet ditt, og det lurer deg til å tro at du vet mer om deres relasjon og fremtiden enn du vet. Det at du virkelig sitter og gråter tyder jo på at du er altfor involvert allerede. Ta et skritt tilbake, om han ber deg ut igjen så kan du gjerne si ja men at du vil ta ting rolig. Det at han skal flytte gir jo forholdet en "expiration date" - dvs. grenser for hvor lenge det kan vare. Ett år er lenge nok til å bli kjent, men ikke lenge nok til at man endrer livet sitt på bekostning av seg selv (hvilket det å flytte utenlands for noen er). Etter et år er man fortsatt i forelskesrusen og ikke i stand til å ta en rasjonell beslutning. Ta det rolig, ikke ha sex enda, og forklar det med hans flytting. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce Takk. Tenker du at jeg bør ta kontakt og fortelle han hva jeg tenker om flyttingen altså? Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Takk. Tenker du at jeg bør ta kontakt og fortelle han hva jeg tenker om flyttingen altså? Anonymous poster hash: 506fa...3ac Nei bare nevn det om det kommer opp igjen. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Nei bare nevn det om det kommer opp igjen. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce Men jeg er nervøs for at han glemmer/utelukker meg nå? Føler en intens trang til å si hva jeg føler, men er jo også redd for at jeg skremmer han avgårde - men det var jo han som nevnte dette. Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #11 Skrevet 3. juni 2015 Ts her igjen, Kan det beste være å sende han en mld å spørre om han er hjemme? Så jeg heller kan dra innom han? Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Ts her igjen, Kan det beste være å sende han en mld å spørre om han er hjemme? Så jeg heller kan dra innom han? Anonymous poster hash: 506fa...3ac Nei, ro ned. Vil han se deg igjen, tar han initiativ. Er det noen annen grunn til at du er i overkant emosjonell idag? Hormonell, andre ting? Anonymous poster hash: f4ee4...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Nei, ro ned. Vil han se deg igjen, tar han initiativ. Er det noen annen grunn til at du er i overkant emosjonell idag? Hormonell, andre ting? Anonymous poster hash: f4ee4...4ce Jeg er en emosjonell jente med mange følelser. Er det mas å spørre han om å treffes i helgen også da eller? Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 Jeg er en emosjonell jente med mange følelser. Er det mas å spørre han om å treffes i helgen også da eller? Anonymous poster hash: 506fa...3ac Har dere hatt kontakt i ettertid - hvis ja, om hva og hvem tok initiativ? Anonymous poster hash: f4ee4...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #15 Skrevet 3. juni 2015 Har dere hatt kontakt i ettertid - hvis ja, om hva og hvem tok initiativ? Anonymous poster hash: f4ee4...4ce jeg tok kontakt, men bare en enkel melding på snapchat. løst og fast. jeg føler meg helt rådvill.. har så lyst til å se han igjen. vet han også vil, men er redd han ikke ser på meg som et alternativ pga flyttingen hans - derfor jeg ønsker å fortelle han hvordan jeg føler det Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #16 Skrevet 3. juni 2015 jeg tok kontakt, men bare en enkel melding på snapchat. løst og fast. jeg føler meg helt rådvill.. har så lyst til å se han igjen. vet han også vil, men er redd han ikke ser på meg som et alternativ pga flyttingen hans - derfor jeg ønsker å fortelle han hvordan jeg føler det Anonymous poster hash: 506fa...3ac Da avventer du. Daten var igår. Det at du allerede nå er villig til å flytte med ham er ikke noe du vil kommunisere, ei heller noe som stiller deg i et positivt lys. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #17 Skrevet 3. juni 2015 Da avventer du. Daten var igår. Det at du allerede nå er villig til å flytte med ham er ikke noe du vil kommunisere, ei heller noe som stiller deg i et positivt lys. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce Ok, dette er supervanskelig. er det innafor å spørre imorgen da? Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #18 Skrevet 3. juni 2015 Er så redd for at hvis jeg ikke tar noe mer kontakt idag - så tror han at jeg ikke er interessert.. Anonymous poster hash: 506fa...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #19 Skrevet 3. juni 2015 Er så redd for at hvis jeg ikke tar noe mer kontakt idag - så tror han at jeg ikke er interessert.. Anonymous poster hash: 506fa...3ac Hvorfor i alle dager skulle han anta det? Dere hadde en bra date og han oppfattet antakelig din interesse. I tillegg har du sendt snaps idag. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #20 Skrevet 3. juni 2015 Hvorfor i alle dager skulle han anta det? Dere hadde en bra date og han oppfattet antakelig din interesse. I tillegg har du sendt snaps idag. Anonymous poster hash: f4ee4...4ce Ja, men han sa at han ville beskytte seg selv iforhold til at han skal flytte neste år. Redd han vil ta avstand Anonymous poster hash: 506fa...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå