AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Det er så utrolig mange tråder her ála "Er han interessert?" "Han tar aldri kontakt", etc. Jeg er nysgjerrig på hvordan det var for dere som ble sammen med noen gjennom dating. Var han/hun dårlig på kontakt i begynnelsen? Hadde dere først et uforpliktende forhold? Klarte dere å prioritere tid selv i en hektisk hverdag? Tok det lang tid før dere var kjærester? Egentlig regner jeg jo med at svaret er ganske enkelt, at det gikk naturlig av seg selv, for jeg tror at når man virkelig liker noen og det er gjensidig, så blir ikke selve prosessen frem til eksklusivitet og forhold slitsom. Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: 57821...298 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Det er så utrolig mange tråder her ála "Er han interessert?" "Han tar aldri kontakt", etc. Jeg er nysgjerrig på hvordan det var for dere som ble sammen med noen gjennom dating. Var han/hun dårlig på kontakt i begynnelsen? Hadde dere først et uforpliktende forhold? Klarte dere å prioritere tid selv i en hektisk hverdag? Tok det lang tid før dere var kjærester?Egentlig regner jeg jo med at svaret er ganske enkelt, at det gikk naturlig av seg selv, for jeg tror at når man virkelig liker noen og det er gjensidig, så blir ikke selve prosessen frem til eksklusivitet og forhold slitsom. Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: 57821...298 Åjoda den kan være svært slitsom. Noen mennesker har issues og da er det ikke bare bare uansett hvor interessert man erAnonymous poster hash: 8e9ce...ed9
Ms.Sommerfugl Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Var han dårlig på kontakt i begynnelsen? Både ja og nei. Hadde dere først et uforpliktende forhold? Nei, vi datet som vanlig. Klarte dere å prioritere tid selv i en hektisk hverdag? Jeg hadde ikke så veldig hektisk hverdag da jeg traff kjæresten, men han hadde det. Det handler også litt om prioriteringer, og vi skiftet litt på det. Tok det lang tid før dere var kjærester? Ca tre måneder Jeg må jo også tilføye at jeg ikke var på aktiv utkikk etter en kjæreste da jeg traff han for ett år siden. Vi hadde sex, fortsatte å prate, møttes flere ganger og poff! så ble vi sammen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Vår prosess ville mange ha sagt at det var sært eller crazy. Vi matchet på tinder, første crazy tingen var at vi fant ut at vi begge kom fra bygder som var ca 3 mil fra hverandre. Andre crazy tingen var at han har bodd på hybel hos stefaren min (før stefar møtte moren min). Vi delte veldig mye interesse for friluftsliv. Vi var begge flinke til å holde kontakten fra første setning. Tredje crazy tingen: Litt over en uke etter matchen gikk vi på 1. date. Kleint i starten men gikk kjempebra etterhvert og super kjemi! DAGEN ETTER 1. date satt jeg på med ham hjem til bygda, og vi hadde det kjempekoselig i bilen i 6 timer (tar så lang tid til bygda)! Meningen var at jeg skulle til foreldrene mine den helgen, men endte opp med å være hos ham hele helgen og kjørte sammen tilbake igjen! Vi ble enige i å være eksklusive med hverandre fra starten av, for det er så dumt å date flere på en gang. Så det ble med den ene litt kleine daten, og masse dater sammen som et par Vi bekreftet hverandre at vi var kjærester etter det var gått litt under en måned siden vi matchet Jeg hadde god tid i hverdagene så jeg besøker han ofte og overnattet hos ham nesten hver dag og det har ikke gått en helg uten at vi har vært hos hverandre, vi blir samboere til høsten Anonymous poster hash: 22779...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå