AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har en Samsung Galaxy S4. Hatt den siden Mars i fjor, og jeg kjenner jeg er dritt lei. Den er så sinnssykt treig! Batteriet er nogenlunde greit, og jeg er jo fornøyd med den, men plutselig kan den klikke. Etter den store oppdateringen hvor de endret på hele utseende (inni mobilen, skjermen osv), så har jeg opplevd at tlf min er så vanvittig treig. Det er ikke fordi jeg har masse bilder på den, eller fordi det er mye lagret på den generelt. Dette skjedde kun etter den oppdateringen. Noen som har opplevd det samme eller har noen tips til hvordan jeg kan få den raskere igjen? Har prøvd å resette den til standarinnstillinger, men det hjalp ikke... For å nevne noen problemer; - den er treig på og åpne meldinger, meldingstegner forsvinner ikke før lenge etter jeg har åpnet meldingen - av og til slår den seg vrang når jeg er inne på apper o.l - av og til slår den seg vrang når noen prøver å ringe meg, så jeg får ikke tatt telefonen - Treig generelt på og åpne apper... Anonymous poster hash: 58fa5...0d0
Skriblerier Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Jeg oppdaget at den nye oppdateringen var ganske mye større - og derfor tok mer plass - enn den forrige. Så jeg måtte slette noen apper osv. for at min skulle bli frisk. Jeg hadde samme problem som deg Men nå har jeg riktignok en god del apper og bilder da, så mulig det er annerledes for din del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå