lille mor Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=242532 Har aldrig hørt om dama jeg. :klø: Og dette skal være Norges Donald Trump.
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Frisørenes svar på REMA-Reitan. Dyktig dame!
Elbereth Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Ja, dette er dama si! Har arbeidet seg opp fra en frisørsalong til en diger kjede. Dette kan bli minst like spennende som med Donald.
Redhead Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Ja' date=' dette er dama si! Har arbeidet seg opp fra en frisørsalong til en diger kjede. Dette kan bli minst like spennende som med Donald.[/quote'] Ja, hun er flink!
MarianneE Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Det skal bli morro og følge med på dette.
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Driftig dame. un er (var) ikke frisørutdannet heller. hennes mann som var frisør. Hun er flink, men går aldri i salongene deres. For dyre.
Ingeborg Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Inger Ellen er kjempeflink, har intervjuet henne mange ganger (hun er fra litt utenfor Bodø, og Nikita-kjeden har hovedkontor her). Synes hun er et godt valg, utradisjonell og direkte.
Gjest Myumi Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Dyktig dame men kvaliteten på salongene hennes er svært variabel. Jeg har gått til Nikita en gang- aldri mer.
Anglofil Skrevet 1. september 2004 #9 Skrevet 1. september 2004 Mye mulig hun er dyktig, og det er flott de valgte en kvinne, men Nikita frisørsalongene har hverken jeg eller mamma mye til overs for :-? .. Men men, håper de finner en flink leder da. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #10 Skrevet 1. september 2004 Kan vi prøve å ikke fucke opp denne tråden med avsporinger om kvaliteten på arbeidet som utføres i en eller annen av salongene? Det er ikke dét dette dreier seg om.
Anglofil Skrevet 1. september 2004 #11 Skrevet 1. september 2004 Kan vi prøve å ikke fucke opp denne tråden med avsporinger om kvaliteten på arbeidet som utføres i en eller annen av salongene? Det er ikke dét dette dreier seg om. Ikke det jeg mente, men jeg har dårlige erfaringer med kjeden generelt Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #12 Skrevet 1. september 2004 Ikke det jeg mente Ikke deg jeg mente.
Anglofil Skrevet 1. september 2004 #13 Skrevet 1. september 2004 okiies men vi er flere som mener det samme Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #14 Skrevet 1. september 2004 Kan vi prøve å ikke fucke opp denne tråden med avsporinger om kvaliteten på arbeidet som utføres i en eller annen av salongene? Det er ikke dét dette dreier seg om. Helt enig - er diskuteres personnen.
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #15 Skrevet 1. september 2004 okiies men vi er flere som mener det samme Mvh Yvonne Ja, du og mamma?
Smila Skrevet 1. september 2004 #16 Skrevet 1. september 2004 En kvinne jeg forsåvidt ikke har sansen for, men det blir spennende å se hva hun får til i serien. Hadde god tro på dette programmet - helt til det ble bestemt at det var HENNE som skulle lede det. Tipper det blir en stor fjasko fra A til Å.
Suzy Skrevet 2. september 2004 #17 Skrevet 2. september 2004 Hadde god tro på dette programmet - helt til det ble bestemt at det var HENNE som skulle lede det. Tipper det blir en stor fjasko fra A til Å. Hvorfor det? :o
Elbereth Skrevet 2. september 2004 #18 Skrevet 2. september 2004 Hvorfor det? :o Ja hvorfor i all verden????? :klø:
Sheba Skrevet 3. september 2004 #19 Skrevet 3. september 2004 Lurer jeg også på - hvorfor blir dette fiasko??? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2004 #20 Skrevet 6. september 2004 Har det ikke blitt påfallende mye realitygreier på TV nå? Jeg er mett jeg, og uansett hvor jeg trykker og zapper så spretter det reality opp i ulike varianter..... har vi ikke noe annet å ta oss til på fritiden enn å se andre mennesker leve et kort, dog sikkert morsomt liksomliv? Nå høres jeg gørrnegativ ut ser jeg, men..... jeg blir litt engstelig innimellom. Husker for noen år siden, man snakket så stygt om amerikanerne som var så forflatet og aldri så nyheter, de så bare på sitcoms og søppel dagen lang. Ikke hadde de meninger om ting, ikke visste de om ting som skjedde utenfor deres egen lille småby.. Vi er vel ikke på vei dit, er vi?? :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå