Gå til innhold

Selge BH'er på Finn

Anbefalte innlegg

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Noen som har gjort dette?

Jeg har en del Balconette BH'er jeg nylig har kjøpt, men de har nå blitt for store. Kall meg gjerrig, men jeg har ikke så lyst til å gi dem bort til Fretex ennå siden de er såpass nye. De er brukt 2-3 ganger bare.

Ser at det er flere annonnser ute på Finn, men hvis det ikke er noe interesse for å kjøpe brukte BH'er er det jo ikke noe poeng i å legge ut en annonnse :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flere sok har tjent gode penger på å selge brukt undertøy.  :fnise:

Anonymous poster hash: 12102...e86
Skrevet

Jeg kunne kanskje ha kjøpt en BH som er brukt bare et par ganger hvis det en spesiell størrelse - altså ikke noe man får tak i på H&M. Jeg bruker litt vanskelig størrelse og det er både dyrt og vanskelig å finne noe som passer, så.. :) 

AnonymBruker
Skrevet

er jo gratis å legge ut annonse, så er ingenting som stopper deg

Anonymous poster hash: a1082...2ac
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del Balconette BH'er jeg nylig har kjøpt, men de har nå blitt for store. Kall meg gjerrig, men jeg har ikke så lyst til å gi dem bort til Fretex ennå siden de er såpass nye. De er brukt 2-3 ganger bare.

Ser at det er flere annonnser ute på Finn, men hvis det ikke er noe interesse for å kjøpe brukte BH'er er det jo ikke noe poeng i å legge ut en annonnse :)

Jeg synes du høres fornuftig ut. Selvfølgelig kan du selge brukte BHer på Finn.

Anonymous poster hash: f218c...e24

Skrevet

Jeg ville nok ikke kjøpt brukte BH-er, men du taper jo ingen ting på å prøve. 

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg kunne kanskje ha kjøpt en BH som er brukt bare et par ganger hvis det en spesiell størrelse - altså ikke noe man får tak i på H&M. Jeg bruker litt vanskelig størrelse og det er både dyrt og vanskelig å finne noe som passer, så.. :)

Ser den, Jeg slet med samme problemet før. Dessverre er alle de jeg har å evt. selge fra H&M :ninja:

AnonymBruker
Skrevet

Ser at det er flere annonnser ute på Finn, men hvis det ikke er noe

interesse for å kjøpe brukte BH'er er det jo ikke noe poeng i å legge

ut en annonnse :)

Ville da sørget for at det ikke var mulig å finne adresse eller telefonnummeret ditt. (Heller ikke ved å klikke på andre annonser fra samme selger, knappen.)

Du kan lett tiltrekke deg oppmerksomhet fra en gruppe herremenner med undertøysannonser.

Anonymous poster hash: d10f2...083

• Liker 1
Gjest Angry Man
Skrevet

Du skal ikke selge noen brukte truser og mens du er igang? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt brukte BHer, men om de er eksklusive merker/veldig dyre/i ekte silke hadde jeg kanskje vurdert om de brukte ble solgt til kun 1/3 av prisen. Kun halvparten er ikke verdt det for meg.

Anonymous poster hash: e048c...6a0

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ville da sørget for at det ikke var mulig å finne adresse eller telefonnummeret ditt. (Heller ikke ved å klikke på andre annonser fra samme selger, knappen.)

Du kan lett tiltrekke deg oppmerksomhet fra en gruppe herremenner med undertøysannonser.

Anonymous poster hash: d10f2...083

Takk for tipset!

Du skal ikke selge noen brukte truser og mens du er igang? :fnise:

Jeg kan sikkert rote frem noen hvis du er interessert i å kjøpe ;)

Gjest Angry Man
Skrevet

Takk for tipset!

Jeg kan sikkert rote frem noen hvis du er interessert i å kjøpe ;)

Haha. :)

Ja det er sikkert nok av de som liker å ta seg en god sniff en gang iblant.

Selv foretrekker jeg ekte vare.

AnonymBruker
Skrevet

Er truser uekte vare? :klo:

Anonymous poster hash: 1da1e...c90
  • Liker 1
Gjest ompalompa24
Skrevet

Jeg solgte 2 bh-er på finn for noen år siden, men det var egentlig kun fordi de var fra Victoria's Secret og syntes det ble for dumt å kaste de. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser den, Jeg slet med samme problemet før. Dessverre er alle de jeg har å evt. selge fra H&M :ninja:

Da ville jeg ha droppet det. En BH på H&M koster bare 99,- eller 149,- ikke så mye penger å tape.

Anonymous poster hash: e048c...6a0

• Liker 1
Gjest Caress
Skrevet

Om du selger dem veldig billig og de er veldig lite brukt ser jeg ikke problemet. Om man har dårlig råd er 150 kr for en bh ganske mye. Er jo bare å prøve. 

Men ville understreket at de er svært lite brukt, ellers er det nok fort gjort at folk tenker perverst:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var en god ide. Er elendig i å kjøpe BHer, drev nettopp å rydda i undertøysskuffen, har 15 stk jeg tenkte å hive  :fnise:  Når jeg tenker på det, har jeg sett en del BH annonser på disse facebook kjøp/salg sidene.

Anonymous poster hash: 158df...101
  • Liker 1
Skrevet

jeg har kjøpt en bikinioverdel på finn (utgått modell fra victoria's secret). ser ikke noe problem med det :-) men er det en helt ordinær bh fra h&m eller cubus tror jeg det blir litt vanskelig å få solgt den ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg ville aldri kjøpt brukte bher, uansett hvor de er fra...

Anonymous poster hash: ae793...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...