AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Noen som har vært her og har erfaringer? :-)Anonymous poster hash: 5284a...841
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Jepp, var fast kunde hos dem, eller rettere sagt frisøren som het Fernando. Anonymous poster hash: 9b1a5...a3e
Cessa74 Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Nå er det riktignok en stund siden, men det er en salong jeg ALDRI setter mine ben i igjen.. Først bleker de istykker håret og ødelegger hodebunnen (jeg sa ifra mange ganger at det gjorde vondt i hodebunnen, men fikk beskjed om at det var normalt så lenge blekemiddelet satt i..) -hadde aldri bleket det før, så visste jo ikke bedre.. Da de endelig skulle skylle av, sto det plutselig 4 frisører over vasken og stirret.. Hodebunnen var ødlagt og håret gul-oransje.. De klippet det så kort de bare klarte, enda jeg i utgangspunktet hadde halvlangt hår og kun skulle ta tuppene - OG PÅ TOPPEN AV DET HELE FORLANGTE DE FULL RPIS!!!!!!!!!!!! Så rundt 2800 kroner fattigere forlot jeg salongen med gul-oransje snauklippa hår og store skader i hodebunnen som gjorde sykt vondt.. Kommer aldri til å gå tilbake dit.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Nå er det riktignok en stund siden, men det er en salong jeg ALDRI setter mine ben i igjen.. Først bleker de istykker håret og ødelegger hodebunnen (jeg sa ifra mange ganger at det gjorde vondt i hodebunnen, men fikk beskjed om at det var normalt så lenge blekemiddelet satt i..) -hadde aldri bleket det før, så visste jo ikke bedre.. Da de endelig skulle skylle av, sto det plutselig 4 frisører over vasken og stirret.. Hodebunnen var ødlagt og håret gul-oransje.. De klippet det så kort de bare klarte, enda jeg i utgangspunktet hadde halvlangt hår og kun skulle ta tuppene - OG PÅ TOPPEN AV DET HELE FORLANGTE DE FULL RPIS!!!!!!!!!!!! Så rundt 2800 kroner fattigere forlot jeg salongen med gul-oransje snauklippa hår og store skader i hodebunnen som gjorde sykt vondt.. Kommer aldri til å gå tilbake dit.. Å herregud:O Hvorfor godtok du det?? Du skulle heller FÅTT de pengene for tort og svie. Anonymous poster hash: cac2f...7ac
Cessa74 Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Ja jeg vet.. Men jeg var for det første så sjokka over hele behandlingen og oppførselen til 3 ulike frisører der inne, og ville tilslutt bare ut derfra. Var helt på gråten.. Gikk til en annen salong, og de holdt på å besvime når de så skadene. Tok 2 år og få tilbake håret til normalen, tusenvis av kroner på kurer og frisørbesøk. Burde selvsagt klaget og alt det der.., angrer veldig på det nå i ettertid..
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Ser at denne tråden er gammel men må bare fortelle om min grusomme opplevelse på auster Storo!! Første gang jeg var der ble håret mitt helt grått og jeg ville ha en lys brunfarge... frisøren sa at det var du som ville ha en kjedelig brunfarge! Hvem sier sånn til kunden sin? jeg bestemte meg for å prøve å gå dit en gang til men det angrer jeg bittert på! Han jeg fikk lyttet ikke til det jeg sa. Jeg ville ha bort etterveksten og varme opp fargen fra sist gang. Istedenfor så lagde han en mørk ettervekst på meg istedenfor at hele håret mitt ble brunt...😭 I tillegg maserte han altfor hardt og maserte hele halsen min, hvem gjør det??😳 Og når han skulle klippe meg så tok det 2min på tørt hår, i tillegg rundet han opp alle prisene.. jeg har sjekket prisene på nettet og han rundet alle opp til hele tall, hva er det for noe? Setter aldri mine føtter dit igjen, en grusom opplevelse! Anonymkode: 00ed0...b29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå