Gå til innhold

Oppdatering i Glamour please

Anbefalte innlegg

Skrevet
konspirasjonsteoretikeren

Åkeji,det ble litt vanskelig for lille meg.Kan vi ikke holde oss til norsk pliiis *nikke smiley*

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har hørt noe nytt? Om vår kjære Glamourgirl, altså? Litt sladder, litt løse rykter, litt kompromitterende småsnacks... - anything?

Skrevet

Nei - har vi da noe å snakke om?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi kan snakke om meg :hoppe:

*alex er i ego humør i dag*

Skrevet

OK..

Er det ikke litt ironisk at Gamle Alex kaller seg akkurat det når hun ikke er gammel i det hele tatt?

Synspunkter?

Gjest Anonymous
Skrevet

JEg tror hun prøver å tillegge seg selv et snev av seriøsitet, men småjenter og hornbriller passer liksom ikke helt sammen.

Det er min mening. Seriøst.

Gjest Anonymous
Skrevet
JEg tror hun prøver å tillegge seg selv et snev av seriøsitet, men småjenter og hornbriller passer liksom ikke helt sammen.

Det er min mening. Seriøst.

:hoho:

Hornbriller og musefletter går fint sammen :sjarmor:

Forklaring er i signaturen min

Skrevet

*overser forklaringen*

Det er nok et forsøk på¨å juge på seg litt mer aldersmessig tyngde enn hun strengt tatt har ja. Det jeg lurer mest på er om hun får pensjon?

Gjest Anonymous
Skrevet
*overser forklaringen*

Det jeg lurer mest på er om hun får pensjon?

Hadde lmari eller andre fra VG vært her nå, ville de selvsagt ha omskrevet dette til "Det jeg lurer mest på er om hun får

p(rev)ensjon?"

Men jeg ville jo ikke gjøre noe sånt - vi kunne jo risikere å bli flyttet til snikk-snakk?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere er ikke snille altså :-( , her er det verken pensjon eller prevensjon, er en ungmø på 29 år, nei nå diskuterer vi noen andre :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, for hvis vi tror at vi er morsomme nå, så tar vi feil!

Skrevet

Men jeg ville jo ikke gjøre noe sånt - vi kunne jo risikere å bli flyttet til snikk-snakk?

.. sitter du så fast på døren din .. at du ikke merker at noen flytter den...

(Og hvem eier egentlig huset som døren står i .. var det ikke bankens tidligere?? - er det blitt ditt nå?)

Skrevet
Ja' date=' for hvis vi tror at vi er morsomme nå, så tar vi feil![/quote']

:Nikke::riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...