Thea Skrevet 1. september 2004 #103 Skrevet 1. september 2004 Å hallo!!!! OGSÅ FÅR JEG SKJENN :fy: Hilsen Thea *med eeeeekstra mange smileyer* :bukke:
Suzy Skrevet 1. september 2004 #105 Skrevet 1. september 2004 Jepp! Din luring.. men sjelden har noen tråd fortjent snikk snakk bedre enn denne *ler*
aline Skrevet 1. september 2004 #106 Skrevet 1. september 2004 Ohoi... er det dette som er å gå på en kjempesprekk? nei tenk, det var ikke noen sprekk, det var en provokasjon!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #109 Skrevet 1. september 2004 Men du må likevel innrømme at du har smilt litt underveis i modereringen?
Suzy Skrevet 1. september 2004 #110 Skrevet 1. september 2004 Det kan ikke være tvil om det vel Trøffel... Dumt spørsmål
Usikker Skrevet 1. september 2004 #112 Skrevet 1. september 2004 Men du må likevel innrømme at du har smilt litt underveis i modereringen? Litt :o Jeg har jeg..........
Suzy Skrevet 1. september 2004 #113 Skrevet 1. september 2004 Har du sett at jeg ikke har brukt en smiley på flere timer? Men hadde jeg hatt en "vise-finger-til-Trøffel-smiley" nå så hadde jeg brukt den altså... *smiler*
aline Skrevet 1. september 2004 #114 Skrevet 1. september 2004 prøver du lissom å være flink nå Suz??? Hæ? HÆ???HÆÆÆ??? *yppe-smily*
Suzy Skrevet 1. september 2004 #115 Skrevet 1. september 2004 prøver du lissom å være flink nå Suz??? Hæ? HÆ???HÆÆÆ??? *yppe-smily* Skjønner ikke hva du mener med prøver - jeg er flink *brisker seg* Men Usikker ler av oss gitt....
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #116 Skrevet 1. september 2004 Litt :o Jeg har jeg.......... OK. Det er med andre ord du som er denne plagsomme moderatorvennen vår. ...og så jeg som trodde du fortsatt var sjalu... *flørteblunkesmiley*
Suzy Skrevet 1. september 2004 #117 Skrevet 1. september 2004 OK. Det er med andre ord du som er denne plagsomme moderatorvennen vår. Fanden! Betyr det at konspirasjonsteoretikeren i den andre tråden hadde rett? *bekymret*
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #118 Skrevet 1. september 2004 Fanden! Betyr det at konspirasjonsteoretikeren i den andre tråden hadde rett? *bekymret* Redd for det. Men la oss for Guds og andres skyld holde det for oss selv!
Usikker Skrevet 1. september 2004 #119 Skrevet 1. september 2004 [ OK. Det er med andre ord du som er denne plagsomme moderatorvennen vår. ...og så jeg som trodde du fortsatt var sjalu... *flørteblunkesmiley* :o Plagsom........ JEG Trøffel daaahhh
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #120 Skrevet 1. september 2004 :o Plagsom........ JEG Trøffel daaahhh Presiserer: JEG synes ikke du er plagsom, jeg synes egentlig du er ganske Deler av innlegget slettet. Men andre synes det er plagsomt at det finnes moderatorer som aksepterer vår eksistens og i tillegg bortimot forstår og sympatiserer med ironi. Uansett, her er et :kysse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå