Gå til innhold

Hvorfor er det så mange menn her inne på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt rart jeg. Er alle disse homofile?

Anonymous poster hash: 39340...66e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn blir tiltrukket av kvinner, dette er et forum der kvinner uttrykker seg. Det er jo bare naturlig at det også vil dukke opp menn også?

• Liker 3
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Vi er her for å øddelegge KG og lage mest mest mulig kvalme. :opplyser:  :sarkasme:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn blir tiltrukket av kvinner, dette er et forum der kvinner uttrykker seg. Det er jo bare naturlig at det også vil dukke opp menn også?

Er det dét? Ser ikke helt den altså...

AnonymBruker
Skrevet

KG må da være et av Norges mest aktive forum.

Det aller meste som diskuteres på KG er kjønnsnøytralt. Jeg syns det kunne vært fint om KG forandret seg og rettet seg både mot menn og kvinner. Da hadde det ihvertfall blitt Norges største forum

Anonymous poster hash: c4522...51e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns i alle fall det er fint at det er begge kjønn her inne. Synspunkter fra begge kjønn er bare interessant! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom opprinnelig hit for å se om jeg kunne få noen slags innsikt i hvordan damer tenker, men innså fort at dere er like ulike som menn. Vet ikke helt hva jeg egentlig forventet meg, var ganske  ung da jeg begynte å henge her. Endte med at jeg ble værende pga. at dette er et av de bedre diskusjonsforaene i Norge. Eneste minuset er at det periodevis er en del forumtroll her

Anonymous poster hash: 2a17a...d55
  • Liker 3
Skrevet

Synes det er fint atogså menn er godt representert. Hvor mange tråder er det ikke som omhandler damer som misforstår sine kjærester og menn som sliter med sine? Her får vi jo svar fra begge kjønn :) + Spørre om ting vi faktisk lurer på

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det aller meste som diskuteres på KG er kjønnsnøytralt. Jeg syns det kunne vært fint om KG forandret seg og rettet seg både mot menn og kvinner. Da hadde det ihvertfall blitt Norges største forum

Da hadde det jo vært greit. Men når det heter KVINNEguiden, så synes jeg det er rart..

Trodde bim/ dim var største forum?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er himmelen blå?

Kan det være fordi den er lesbisk?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo det er fordi vi endelig har funnet ut hva kjærringa holder på med dagen lang. Best å være her inne å kontrollere hva som foregår😁

Anonymous poster hash: e4a92...575

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde det jo vært greit. Men når det heter KVINNEguiden, så synes jeg det er rart..

Trodde bim/ dim var største forum?

Jeg har postet og lest på et forum der du faktisk blir utestengt om de finner ut at du er kvinne. Det er fascinerende å få et innblikk i ulike personligheter, også i de som ønsker å ekskludere.

Skrevet

Nei...... hvorfor tror du det ?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de vil lære om kvinner. Kan jo være en fordel. For eksempel i forhold. 

Anonymous poster hash: ac176...83e

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det hadde hatt den samme appellen for menn da. 

Anonymous poster hash: ac176...83e

Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Vi sitter å runker til det dere damer skriver så klart.  :fnise:

Endret av Fotballen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de havnet her av samme grunn som meg (som er kvinne)? At hver gang de googlet noe, så havnet de nesten alltid her inne, og fant ut at de like godt kunne registrere seg her. 

Anonymous poster hash: c8da5...e97

Skrevet

Jeg er her fordi jeg liker damer ( . ) ( . )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...