Gå til innhold

Møtes bare i helgene, er jeg bare sex? Veldig forelsket!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et av og på forhold til en mann i 2,5 år. Han kom nylig ut av et forhold, og vi har begge sagt til hverandre at vi liker hverandre. Nå er det 1,5 måned siden han gikk ifra exen, og jeg håper innerst inne at det skal bli oss. Jeg har brent meg før når det gjaldt han, men da var han enda i et forhold men møtte meg bak ryggen til dama, noe jeg selvfølgelig ikke er stolt over. Men når dama hans fikk vite om oss to ble det slutt, og derfor har vi begynt å henge sammen igjen. 

Nå har det seg slik at vi har hatt sex, hengt sammen, festet sammen, og vært ute sammen hver helg i 3 uker, og vi har allerede snakket om å dra på date, samt dra på shopping, og se film sammen. Jeg har gitt veldig mye av meg selv til denne mannen før, og lurer derfor på om jeg skal slutte å prøve å se om han heller gir noe lyd fra seg. Når det kommer til helgene drar vi på byen, samt har sex og ligger over til hverandre, og når vi ligger ved hverandre er han veldig kosete og han unnskylder seg stadig over hvor klengete han er...men når hverdagen kommer blir det bare noen snaps her og der, og ellers helt rolig. Jeg er ofte lei meg uten å vite hvorfor, og jeg er livredd for å gå på en smell igjen fordi denne mannen knuste hjertet mitt for 1 år tilbake, og derfor går jeg stilt i dørene. 

Hvordan se om han mener alvor uten å spørre direkte, samt miste all verdighet da jeg rett og slett ikke takler en avvisning akkurat nå grunnen dårlig psyke. Hvorfor sier han at vi skal gjøre så mye sammen, og enda ikke tatt noe initiativ? Er han bare interessert i sex, manipulerer han meg, eller er jeg litt gal samt overanalyserer?

Anonymous poster hash: 0cd27...4bd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør direkte. Det er helt åpenbart at han ikke kommer til å si noe på eget initiativ.

Anonymous poster hash: e6b4b...721
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje du skal la det være opp til han å ta kontakt? Se om han er villig til å gi lyd fra seg om dere skal finne på noe? Sånn som jeg forstår det så har det fram til nå vært din jobb å ta kontakt for å finne på noe, så kanskje det er på tide og gi han dette ansvaret? 

Det er veldig vanskelig å gi et svar på hvordan dere skal gjøre det, da jeg verken kjenner deg eller han, men det virker som at du trenger en bekreftelse på at han virkelig vil finne på noe med deg, og da tror jeg det kan være lurt og ta det litt rolig med kontakten, og heller se om han strekker seg fram for å prøve å få til noe :) 

AnonymBruker
Skrevet

Spør direkte. Det er helt åpenbart at han ikke kommer til å si noe på eget initiativ.

Anonymous poster hash: e6b4b...721

Jeg er bare så lei av å alltid være den personen som må spørre. I hele mitt liv har jeg følt at jeg har jaktet, samt stått for det meste, og jeg skulle ønske at mannfolka tok litt grep nå.. Kanskje jeg rett og slett må gå over meg selv å spørre han direkte, jeg er bare redd for å bli såret. Prøver derfor å teste ut hans interesse uten å direkte bli avvist, da det er bedre å takle. 

ts

Anonymous poster hash: 6b742...8ee

Skrevet

Jeg er bare så lei av å alltid være den personen som må spørre. I hele mitt liv har jeg følt at jeg har jaktet, samt stått for det meste, og jeg skulle ønske at mannfolka tok litt grep nå.. Kanskje jeg rett og slett må gå over meg selv å spørre han direkte, jeg er bare redd for å bli såret. Prøver derfor å teste ut hans interesse uten å direkte bli avvist, da det er bedre å takle. 

ts

Tro meg, mannfolk er også lei av å være den personen som må spørre. :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal la det være opp til han å ta kontakt? Se om han er villig til å gi lyd fra seg om dere skal finne på noe? Sånn som jeg forstår det så har det fram til nå vært din jobb å ta kontakt for å finne på noe, så kanskje det er på tide og gi han dette ansvaret? 

Det er veldig vanskelig å gi et svar på hvordan dere skal gjøre det, da jeg verken kjenner deg eller han, men det virker som at du trenger en bekreftelse på at han virkelig vil finne på noe med deg, og da tror jeg det kan være lurt og ta det litt rolig med kontakten, og heller se om han strekker seg fram for å prøve å få til noe :)

Hei, og takk for svar. Ja, jeg tror selv at jeg trenger mye bekreftelse fra han, og særlig etter jeg brente meg på han sist gang. Han vet hvor såret jeg ble, og det at jeg i det hele tatt har gitt han en ny sjanse er ganske overraskende fra min side. 

Jeg sitter å venter på at jeg "kanskje" får en melding av han i kveld, der han inviterer meg hjemme til han osv, men jeg er ikke sikker på om den kommer. Det var hans påfunn å finne på noe i kveld, men jeg skal være forsiktig å håpe for mye på det, da han har avlyst flere avtaler før. 

Ja, jeg bør kanskje vente å se om han tar steget. Jeg føler faktisk jeg har gjort mitt! Jeg har tilogmed fortalt han flere ganger at det er han jeg vil ha, samt at jeg BARE vil ha han og ingen andre. Så jeg har på en måte fortalt han hvor godt jeg liker han inn med teskje.. 

Ja, dumme meg. Jeg har virkelig prøvd hardt! 

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, mannfolk er også lei av å være den personen som må spørre. :P

Ts her. 

Det skjønner jeg veldig godt, men når det kommer til dette tilfellet der har jeg vært "mannen", og det er jeg litt lei av. Jeg kan ikke huske sist han tok kontakt å spurte meg om vi skulle møtes...  Så ja, nå er det hans tur! 

• Liker 1
Skrevet

Hei, og takk for svar. Ja, jeg tror selv at jeg trenger mye bekreftelse fra han, og særlig etter jeg brente meg på han sist gang. Han vet hvor såret jeg ble, og det at jeg i det hele tatt har gitt han en ny sjanse er ganske overraskende fra min side. 

Jeg sitter å venter på at jeg "kanskje" får en melding av han i kveld, der han inviterer meg hjemme til han osv, men jeg er ikke sikker på om den kommer. Det var hans påfunn å finne på noe i kveld, men jeg skal være forsiktig å håpe for mye på det, da han har avlyst flere avtaler før. 

Ja, jeg bør kanskje vente å se om han tar steget. Jeg føler faktisk jeg har gjort mitt! Jeg har tilogmed fortalt han flere ganger at det er han jeg vil ha, samt at jeg BARE vil ha han og ingen andre. Så jeg har på en måte fortalt han hvor godt jeg liker han inn med teskje.. 

Ja, dumme meg. Jeg har virkelig prøvd hardt! 

Jeg håper for din skyld at den meldingen kommer. 

Du har virkelig prøvd hardt, noe som kan være både fint og dumt på samme tid. Det er kanskje stygt av meg og si det, men det kan jo hende han tenker at du vil jo ha han uansett, så hvorfor skal han gidde å legge tid og arbeid i det. Han har allerede "vunnet" deg og da er det kanskje ikke så viktig for han å opprettholde det. Det har hendt meg, mannfolk kan være noen drittsekker av og til. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper for din skyld at den meldingen kommer. 

Du har virkelig prøvd hardt, noe som kan være både fint og dumt på samme tid. Det er kanskje stygt av meg og si det, men det kan jo hende han tenker at du vil jo ha han uansett, så hvorfor skal han gidde å legge tid og arbeid i det. Han har allerede "vunnet" deg og da er det kanskje ikke så viktig for han å opprettholde det. Det har hendt meg, mannfolk kan være noen drittsekker av og til. 

Jo, det er kanskje sant.. Han er også en veldig kjekk mann, og det er veldig mange kvinner som er interessert i han. Saken blir ikke bedre når han i tillegg er veldig sjarmerende, så kanskje han driver på med flere? Men det som er flott er at vi begge har et nært og godt forhold til hverandre til grunns, da vi har vært venner i mange år, samt har samme vennegjeng og kjenner familien til hverandre. Så begge har en lang historie, noe jeg anser som positivt da han ikke liker å bli kjent med nye folk.

Men ja, han har vært noe bortskjemt når det kommer til meg, og jeg tror han liker litt konkurranse men det har han også kjent på når vi har festet med hverandre. Det er mange venner av han som har prøvd seg på meg foran han, og da har han blitt sjalu og reagert samt kalt meg dama hans foran de osv. 

Men men, jeg har uansett fortalt han at jeg liker han, og han sier han liker meg. Så nå bør han ta kontakt uansett, jeg har rett og slett gjort mitt! 

Takk for svar! :)

Skrevet

Jo, det er kanskje sant.. Han er også en veldig kjekk mann, og det er veldig mange kvinner som er interessert i han. Saken blir ikke bedre når han i tillegg er veldig sjarmerende, så kanskje han driver på med flere? Men det som er flott er at vi begge har et nært og godt forhold til hverandre til grunns, da vi har vært venner i mange år, samt har samme vennegjeng og kjenner familien til hverandre. Så begge har en lang historie, noe jeg anser som positivt da han ikke liker å bli kjent med nye folk.

Kanskje du bare skal fortelle han direkte at du trenger en bekreftelse på at det er deg han vil ha? At du orker ikke bli såret flere ganger og om han føler at det er verdt at dere to skal satse på hverandre? Være ærlig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er redd for å bli såret/brent, skylder det på dårlig psyke, er livredd for å gå på en smell, han har "knust hjertet ditt". Har du noen gang stoppet opp og tenkt en gang hvordan dama hans følte det når dere holdt på bak ryggen hennes? Og han virker jo ikke som en fyr man kan stole på overhodet når han har vært utro flere ganger, hvordan kan du tro at det vil bli annerledes med deg? 

Men det virker som han liker deg når du skriver at han er veldig klengete, fort blir sjalu etc, men magefølelsen min sier at du kommer til å bli såret til syvende og sist, og du må bare finne ut om det er verdt risken. Personlig mener jeg det er bedre å prøve og satse fremfor å trekke seg tilbake og angre.

Anonymous poster hash: 77fea...567
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du er redd for å bli såret/brent, skylder det på dårlig psyke, er livredd for å gå på en smell, han har "knust hjertet ditt". Har du noen gang stoppet opp og tenkt en gang hvordan dama hans følte det når dere holdt på bak ryggen hennes? Og han virker jo ikke som en fyr man kan stole på overhodet når han har vært utro flere ganger, hvordan kan du tro at det vil bli annerledes med deg? 

Men det virker som han liker deg når du skriver at han er veldig klengete, fort blir sjalu etc, men magefølelsen min sier at du kommer til å bli såret til syvende og sist, og du må bare finne ut om det er verdt risken. Personlig mener jeg det er bedre å prøve og satse fremfor å trekke seg tilbake og angre.

Anonymous poster hash: 77fea...567

Jo takk for svar!:)

Det er sant mye av det du skriver, og jeg er feig og redd som alle andre men kanskje litt mer fordi jeg har gått på en skikkelig smell før. Vi hadde egentlig avtalt å møtes i kveld, men jeg klarer ikke å sende han melding da jeg rett og slett er for redd. 

Gjest Margit Spat
Skrevet

Han er utro mot kjærestene sine.

Han har såret deg tidligere.

Han tar ikke initiativ overfor deg "på ordentlig".

I huleste heiteste hva er det som får deg til å ønske over alt på jorden at det skal bli dere to?

Vil du deg selv bare vondt?

Få deg en ryggrad, et bein i nesa og litt stolthet, og gå for en kvalitetsmann isteden! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han var interessert så hadde han jo bedt deg med it på dates og tatt initiativ til å møte deg iten at det var fyll involvert. Skjønner godt at du er redd for å gå på en smell med ham da han allerede har bevist at han ikke klarer å holde seg til en kvinne av gangen. Men selv om du er singel så vil han ikke at du skal møte andre. Snakk om ego fyr som vil ha i pose og sekk...

Anonymous poster hash: 7477e...853

Gjest krokodillen
Skrevet

du er en rebound, pulevenn, og et andre valg. 

AnonymBruker
Skrevet

du er en rebound, pulevenn, og et andre valg. 

Ja, dessverre så er jeg det! 

Føler det slik selv, ts..

AnonymBruker
Skrevet

Han er utro mot kjærestene sine.

Han har såret deg tidligere.

Han tar ikke initiativ overfor deg "på ordentlig".

I huleste heiteste hva er det som får deg til å ønske over alt på jorden at det skal bli dere to?

Vil du deg selv bare vondt?

Få deg en ryggrad, et bein i nesa og litt stolthet, og gå for en kvalitetsmann isteden! 

Men det er han jeg vil ha! 

ts

AnonymBruker
Skrevet

ts

Selvsagt, han er jo en "veldig kjekk mann" og flere damer vil ha ham. Hvis du vil gå for de beste så må du leve med konkurranse resten av livet. :)

Og han blir sannsynligvis ikke noe mindre attraktiv når han blir eldre, iallefall ikke om han har en god jobb og tjener gode penger også.

Vil du alltid måtte føle at du står i en slags usynlig kø som du muligens kan rykke bakover i?

Anonymous poster hash: b9bea...9e4

AnonymBruker
Skrevet

ts

Hvorfor vil du ha en som ikke vil ha deg ts? Tenk litt over det jeg skriver her.

Synes du skal 1.) ikke ta mer initiativ overfor han

2.) hvis han vil møte deg, må han ta initiativ

3.) hvis dere møtes ( fordi han som sagt har tatt initiativ til det ), ikke ha sex med han

4.) se hvordan han reagerer hvis du ikke har sex med han

5.) lytt til magefølelsen din angående om han ser andre

Jeg tror dessverre han ikke er til å stole på utifra det du har skrevet om han. Dere hadde et forhold bak ryggen på hans daverende dame. Det betyr at han kan gjøre det med deg om dere blir et par. Du var og med på utroskapen, det er heller ikke bra.

Vet du hvilket forhold de har nå? Hvorfor bedro han henne, sa han det til deg noen gang? Snakket han nedsettende om henne til deg? Ble det slutt mellom dem fordi hun fant ut av det, og kanskje ikke ønsker kontakt med han pga dette, ( forståelig nok ). Da kan det isåfall være store grunner til at han ikke er ferdig med henne. Tok han omgående kontakt med deg etter at det ble slutt mellom dem?

Kjære ts. Du må forvente mer av en mann! Og ikke ha forhold til noen som er i forhold. Tenk om du hadde vært dama han gikk bak ryggen til! Et forhold som begynner med utroskap mot noen, ender sjelden bra. Kanskje du skal jobbe med selvbildet ditt? Bygge deg selv opp. Høres mer ut som et hekt for meg dette enn ekte kjærlighet. Kanskje du trenger å snakke med en psykolog hvis dette ofte er et mønster du havner i angående menn. Han har allerede fått flere år av livet ditt uten forpliktelser. Nå synes jeg du skal skaffe deg mer ryggrad, bedre selvbilde, ja rett og slett mer guts til at du ikke går inn i noe med en mann som virker useriøs, noe denne mannen dessverre gjør. Han er egoistisk og pålitelig. DEt er karaktertrekk som er vanskelig å endre på, hvis de ikke har nok selvinnsikt og vilje selv.

Hvis han sa dere skulle finne på noe igår, men at du ikke høret noe, er det useriøst ts. Sånt bør du vite.

Som om du godtar at han behandler deg dårlig. Det er turnoff!

Sett krav, gi han motstand, men mest av alt, vær god mot deg selv. Og kanskje det beste er om du dropper han. Det finnes mange bra menn der ute som aldri hadde bedratt kjæresten sin! Og behandlet deg waaay mye bedre enn han her gjør. Som sier en ting til deg, men gjør noe annet. Ikke lytt til hva han sier, men se hva han gjør i handlinger til deg. Men jeg tenker at du kan få en bedre mann, og at du innerst inne vet det selv.

Start på nytt imorgen. En ny vår og sommer står foran deg!

Klem fra meg, ei ukjent i natten :rosaengel:  

Anonymous poster hash: a7dc1...2ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

NB : skrivefeil : mente å si at han er egoistisk og Upålitelig ( ikke pålitelig, som jeg skrev ).

Anonymous poster hash: a7dc1...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...