Skravlekråka Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Hei! Får varsler om at jeg har fått snaps, men når jeg går inn på selve appen og skal se på de er det ingen nye snaps som kommer opp... Hva har skjedd?
Dark Angelina Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Prøvd å lukke programmet og åpne det på nytt? Oppdatere snapchat?
Skravlekråka Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2015 Prøvd å lukke programmet og åpne det på nytt? Oppdatere snapchat? Har siste oppdateringen, logget inn og på igjen + slått av og på iPhonen😅📱
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 iPhone Der har du problemet ditt :D Anonymous poster hash: c21ea...922
Dark Angelina Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Merkelig... Aldri opplevd, men har ikke iphone heller.. har du prøvd å google litt, om det er noen andre om har samme problemet som deg?
Skravlekråka Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2015 Ja.. Men finner ikke så mye så håpet noen her opplevde det samme.. Er så rart at jeg får mange varsler om snaps men ikke kan åpne noen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Snap'en min er også rar i dag. Jeg får ett par snapper, men det står at det er 5.... Og at det kommer snap, men så er det ikke noe der... Prøvd det samme som deg :/ Anonymous poster hash: 565bf...c15
-Jiinxs- Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Jeg sliter også med det. Trodde det var noe jeg gjorde feil siden jeg nylig har begynt å bruke den appen. Bruker Android.
Gjest Lalalala59 Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Og du har sjekket at du ikke har fått nye på MyStory?
rockejenta Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har hatt det samme problemet. Fikk ikke åpnet snappen eller noen ting. Det som hjalp for meg var å slette "snap history" med den personen jeg fikk snappen av Da forsvant det med en gang.
Skravlekråka Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2015 Og du har sjekket at du ikke har fått nye på MyStory? Det får jeg ikke varsler om! Men det har fikset seg nå fikk plutselig alle snapene som ble sendt på dagen på kvelden istedenfor :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå