Gå til innhold

Min fantastiske venninne <3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min er bare så topp!! Jeg reiser på ferie uten barna neste uke, og mange snakker stygt om dette.. Hvem er det som drar uten barna sine, dårlig mor, blablabla..

Mens hun sier oppriktig til meg at det er så fortjent og at jeg skal nyte det og kose meg! Hun ville gjort det samme om de hadde muligheten!!!

Og dette er nettopp grunnen til at min venninne er spesiell! Hun dømmer ikke, og hun har evne til å glede seg på andres vegne!

Så jeg vil bare si til dere sutrekjærringer her inne på KG!

Gjør som meg og min fantastiske venninne: lev livet, gled deg over andre, smil og vær glad for det livet du har fått! Gjør ALT du drømmer om før det er for sent.

Min fantastiske venninne døde av kreften i går kveld :(

Anonymous poster hash: be3ae...9b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen din døde i går, og du fokuserer på at du skal på ferie uten barna neste uke!? Merkelig.. Hadde jeg mistet en jeg hadde nær, ville jeg desto ønsket å tilbringe tid med mine nærmeste den førstw tiden, fremfor å reise på ferie uten barna. Kos deg!

Anonymous poster hash: d18f7...2fe

• Liker 3
Skrevet

Venninnen din døde i går, og du fokuserer på at du skal på ferie uten barna neste uke!? Merkelig.. Hadde jeg mistet en jeg hadde nær, ville jeg desto ønsket å tilbringe tid med mine nærmeste den førstw tiden, fremfor å reise på ferie uten barna. Kos deg!

Anonymous poster hash: d18f7...2fe

Jeg tolker det mer som et sørgeinnlegg over at hennes fantastiske venninne som oppfordret henne til å reise på ferie med god samvittighet og leve livet, dessverre døde i går. Tolket det videre som et innlegg som skal oppfordre til å gjøre det du vil før det er for sent.

Kondolerer TS.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...