Gå til innhold

hjelp skole oppgave om regnskog!

Henni

Anbefalte innlegg

hei alle dere! jeg har en skoleoppgave om regnskogen, har prøvd å leite rundt på nett men står så SINNSYKT mye forskjellig blir helt svett i øra! derfor lurte jeg på om noen av dere kan svare på et par spørsmål å gjøre en fortvilet jente glad! 

1. Hvilke regnskoger er størst i verden, og hvor ligger de? 

2. Hvor mange urfolk bor i de forskjellige regnskogene? 

3. hva kjennetegner en regskog ? 

hvis noen kunne svart på disse spørsmåla, eller sagt en side til meg hvor det ikke står så mye tull så hadde jeg blitt kjempe gla!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

hei alle dere! jeg har en skoleoppgave om regnskogen, har prøvd å leite rundt på nett men står så SINNSYKT mye forskjellig blir helt svett i øra! derfor lurte jeg på om noen av dere kan svare på et par spørsmål å gjøre en fortvilet jente glad! 

hvis noen kunne svart på disse spørsmåla, eller sagt en side til meg hvor det ikke står så mye tull så hadde jeg blitt kjempe gla!!!

Dette må du nesten klare selv, det er din oppgave. Men jeg gir deg følgende tips: Søk TROVERDIGE kilder (f.eks. leksikon) og oppgi kilde.

Anonymous poster hash: 111e4...b13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

KG er vel en kilde som ikke er altfor troverdig, så om du bør unngå tull og trolleri trollera bør du ikke nødvendigvis stole på hva folk her skriver.

Forsøk med andre søkeord, finner du ikke noe på norsk så bruk engelsk søkeord.

Anonymous poster hash: d88d3...15e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men har dere ikke bøker og leksikon om sånt?

Anonymous poster hash: 74473...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig. Har du noe forbud mot å skaffe deg kunnskaper fra nettet? Du kan finne ganske mange artikler som dekker det mest elementære ganske kjap, f.eks på wikipedia.org. Jeg vet at du ikke kan bruke det som referanse, men det er en grei måte å skaffe seg oversikt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Peeves

Regnskogen i Norge, bøkeskogen, er en av de største. Her lever det samer og romfolk som er de mest sentrale urfolkene. Det som kjennetegner er at det er at det er det er vått der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den største er vel i Sør-Amerika. Amazonas. Det bor noen urfolk der. 

Anonymous poster hash: 8f863...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...