AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Hvordan syns du det var ? Blødde du mye etter uttaket? Jeg blødde endel, er det normalt ?Anonymous poster hash: 77bed...856
Biloba Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Jeg hadde såvidt litt spotting på alle 3 uttakene, men det vil bli mer hvis de har vært borti en større åre. Begge deler er normalt. Ellers var de 3 uttakene veldig forskjellige hos meg, fra lite vondt til midt på treet, men fint overkommelig og jeg var mest lettet sa de var igang og jeg skjønte at det ikke var verre:-) Endret 3. juni 2015 av Biloba
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hadde såvidt litt spotting på alle 3 uttakene, men det vil bli mer hvis de har vært borti en større åre. Begge deler er normalt. Ellers var de 3 uttakene veldig forskjellige hos meg, fra lite vondt til midt på treet, men fint overkommelig og jeg var mest lettet sa de var igang og jeg skjønte at det ikke var verre:-) er det farlig om man er borti en større blodåre? Hvordan var smertene etter på? Da du kom hjem?Anonymous poster hash: 77bed...856
Biloba Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 er det farlig om man er borti en større blodåre? Hvordan var smertene etter på? Da du kom hjem?Anonymous poster hash: 77bed...856 Første gang var jeg mye på sofaen, smertene var som kraftig gangsperr, spesielt når jeg gikk. Når jeg slappet av og hadde varmeflaske på magen ble jeg ca. smertefri. Andre gang var det 2 timer biltur hjem, og så lage mat sammen på kjøkkenet og bevege meg som vanlig. Lett gangsperrfølelse, men ble veldig oppblåst. Siste gang forlot vi klinikken etter 10-15 min og gikk på butikk og handlet lunsj. Sov litt på ettermiddagen pga medisinene, men hadde bare litt stikkelsbær i underlivet når jeg gikk. Jeg har jobbet på mellomdagen og innsettdagen på forsøkene, jobben er så nært at jeg trengte bare et kort fravær. Det gikk fint, smerter som gangsperr. Det er ikke farlig å bli litt, skal noe til at de treffer store blodkar, de ser jo med ul hvor de stikker og vil unngå store pulsårer.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Første gang var jeg mye på sofaen, smertene var som kraftig gangsperr, spesielt når jeg gikk. Når jeg slappet av og hadde varmeflaske på magen ble jeg ca. smertefri. Andre gang var det 2 timer biltur hjem, og så lage mat sammen på kjøkkenet og bevege meg som vanlig. Lett gangsperrfølelse, men ble veldig oppblåst. Siste gang forlot vi klinikken etter 10-15 min og gikk på butikk og handlet lunsj. Sov litt på ettermiddagen pga medisinene, men hadde bare litt stikkelsbær i underlivet når jeg gikk. Jeg har jobbet på mellomdagen og innsettdagen på forsøkene, jobben er så nært at jeg trengte bare et kort fravær. Det gikk fint, smerter som gangsperr. Det er ikke farlig å bli litt, skal noe til at de treffer store blodkar, de ser jo med ul hvor de stikker og vil unngå store pulsårer. men hvis det er friskt blod da? Bør jeg ringe legevakten da ? Synes gynekologen da noe om at det er bedre det er gammelt blod Anonymous poster hash: 77bed...856
Biloba Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 men hvis det er friskt blod da? Bør jeg ringe legevakten da ? Synes gynekologen da noe om at det er bedre det er gammelt blod Anonymous poster hash: 77bed...856 Det kommer an på mengden. Det er ikke farlig å blø noe, som mens eller litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå