Gå til innhold

Kan man som kvinne være bifil hvis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man ikke tenner seksuelt på damer, men likevel blir betatt eller småforelsket? Det hender jeg synes damer er mer enn bare good looking, men det betyr ikke at jeg kunne tenkt meg jentesex. Kanskje jeg hadde likt det, hvem vet, men jeg tenner på pikk og penetrering, men har nok vært betatt av andre damer. Så, er jeg bare en open minded hetero eller bifil uten den seksuelle biten?  :vetikke:

Anonymous poster hash: 3d9bc...22b
Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Hvorfor er det nødvendig å stemple deg selv som noe? Kan du ikke bare være den du er da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det nødvendig å stemple deg selv som noe? Kan du ikke bare være den du er da?

Joda, jeg er den jeg er og jeg er ikke en tenåring i utvikling, men en voksen jente. Men jeg innrømmer at jeg er nysgjerrig på om det er en grunn til at jeg tenker som jeg gjør. Kan man være bifil uten den seksuelle biten?

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Joda, jeg er den jeg er og jeg er ikke en tenåring i utvikling, men en voksen jente. Men jeg innrømmer at jeg er nysgjerrig på om det er en grunn til at jeg tenker som jeg gjør. Kan man være bifil uten den seksuelle biten?

Det kan du sikkert. Men jeg ville ikke lagt så mye energi i å finne ut om du går under definisjonen bifil. Legg heller mer energi i å utforske hva du føler o.l

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er nok heller bare at du føler deg tryggere med kvinner og tør å bli kjent med dem uten å holde igjen, som man ofte gjør med menn fordi man er redd for hva de vil syntes om deg. Jeg kommer mye bedre overens med kvinner og er alltid vennlig, så mange tror at jeg er lesbisk pga det. men det er kun fordi jeg blir nervøs rundt menn og ser på de som drittsekker så jeg ikke orker å være like hyggelig mot de.
Tror nok det er det seksuelle som teller når man skal legge seg i en "fil" så man er ikke bifil bare fordi man liker personligheten til jenter bedre.

Anonymous poster hash: 2e32a...616
AnonymBruker
Skrevet

Å forelske seg i både menn og kvinner er vel det som gjerne definerer noen som bifile, men vanligvis vil du nok da oppleve at du også tenner på begge kjønn seksuelt, mulig det bare skyldes at du ikke har forsøkt den biten enda?

Ikke alle tenner visuelt, for noen behøves berøring eller kyss for at noen form for seksuell tenning skal oppstå. Å ikke klare å forelske seg i, men likevel kunne tenne på samme kjønn, kalles gjerne biseksualitet.

Anonymous poster hash: 70525...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...